Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

PNEUMATIKY.CZ

Pro druhého největšího internetového prodejce pneumatik jsme navrhli a zrealizovali brandovou kampaň pro zvýšení povědomí o značce. Kampaň komunikovala novou službu na doručení pneumatik rovnou do pneuservisu, kterou klient nabízel jako jediný na trhu. Cílem byl maximální zásah v cílové skupině, zvýšení meziroční návštěvnosti o 20 % a výrazné navýšení obratu e-shopu.

Návrh kampaně jsme detailně propracovali a na přípravě úzce spolupracovali s klientem. Podařilo se nám zajistit komunikaci nové služby podle představ klienta i jeho zákazníků, a sklidit tak úspěch. Součástí přípravy byla strategie komunikace, produkce animovaného videospotu pro YouTube kampaň, vizuálů pro displejovou komunikaci a komplexní mediální plán.

Brandové kampaně měly návaznost na výkonnostní kampaně řízené ze strany klienta. Společně se podařilo splnit veškeré stanovené KPI kampaně včetně významného zvýšení meziročního obratu. Klientovi jsme pomohli zvýšit celkový tržní podíl a také o 13 % meziročně zvýšit celkový konverzní poměr e-shopu.

VÝSLEDKY
Cíl
Zobrazení reklamy + 130 %
Zhlédnutí celého videa + 40 %
Zobrazení YT Masthead + 130 %
YT Brand Awareness + 35 %

Detail

Kampaně jsme navrhli podle modelu STDC (SEE, THINK, DO, CARE) Avinashe Kaushika. Taktiky SEE, THINK pro představení unikátní služby a taktiky DO, CARE pro převedení uživatelů na nakupující.

Pro YouTube jsme vytvořili nové animované videospoty (2 stopáže) propagované v rámci in-stream kampaně a v Mastheadu. Tým našich kreativců navrhnul kompletní kreativu, storytelling i realizaci. Díky tomuto konceptu se nám podařilo nadprůměrně zasáhnout cílovou skupinu mužů, kteří si tuto reklamu velmi dobře zapamatovali. V rámci přípravy byla upravena landing page, aby obsahovala prvky komunikované v kampaních a uživatel přivedený na stránku byl jednoduše seznámen s novou službou.

Kampaň byla načasována do sezóny výměny pneumatik z letních na zimní a trvala 4 týdny. Pro rychlé zvýšení povědomí o službě byl nejintenzivnější počátek kampaně s důrazem na taktiky SEE a THINK.

Pro vyhodnocení dopadu YouTube kampaně na cílovou skupinu jsme využili BrandLift a změřili Ad Recall kampaně i její vliv na Brand Awareness. Dosažené výsledky byly vynikající, vyšší než je u obdobných kampaní běžné. Taktikou Masthead - 24 hodinová kampaň na homepage YouTube - jsme dosáhli nadprůměrných 7 mil. zobrazení. YouTube in-stream videokampaň zasáhla 1,4 milionu unikátních uživatelů a míra shlédnutí dosáhla nadprůměrných 30 %. Nárůst povědomí o značce byl více než 34 %, zatímco průměr obdobných kampaní v ČR je 11 %.

Kromě YouTube kampaní jsme zařadili do digitální komunikace branding portálů na přesně definovaná publika v síti CPEX, bannerové a remarketingové kampaně v obsahových sítích Google a Seznamu a kampaně na Facebooku. Brandové kampaně jsme podpořili kampaněmi ve vyhledavačích a customer match kampaněmi na Google a Facebooku.

Naše práce předčila očekávání klienta a v roce 2017 pokračujeme i jarní kampaní na výměnu pneumatik.

  • Tvorba landing page – tvorba architektury a grafiky
    Tvorba landing page – tvorba architektury a grafiky
    Tvorba landing page – tvorba architektury a grafiky
  • YouTube video – krátké (display, masthead)
    YouTube video – krátké (display, masthead)
  • YouTube video – dlouhé (retargeting)
    YouTube video – dlouhé (retargeting)
  • Ukázka MastHead na YouTube
    Ukázka MastHead na YouTube
    Ukázka MastHead na YouTube
  • Ukázka brandingu přes Adform
    Ukázka brandingu přes Adform
    Ukázka brandingu přes Adform
  • Ukázka PPC reklamy ve vyhledávání Google, Seznam
    Ukázka PPC reklamy ve vyhledávání Google, Seznam
    Ukázka PPC reklamy ve vyhledávání Google, Seznam
  • Ukázka bannerové a remarketingové reklamy Google, Seznam
    Ukázka bannerové a remarketingové reklamy Google, Seznam
    Ukázka bannerové a remarketingové reklamy Google, Seznam
  • Ukázky Facebook reklamy
    Ukázky Facebook reklamy
    Ukázky Facebook reklamy