Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

Modrá Pyramida

Podzimní videokampaň Modré pyramidy na rychloúvěr byla koncipovaná jako rozšíření zásahu TV kampaně. Cílem kampaně na Youtube bylo budovat u potenciálních klientů povědomí o možnostech financování rychloúvěru a přivést je na web, kde mohou zanechat kontakt se zájmem o produkt.

V kampani jsme použili 2 hlavní 30s videa, několik  6s Bumper Ads a zároveň jsme otestovali formát vertikálního videa. Na CZ a SK trhu jsme jako první agentura vyzkoušeli Brand Lift 2.0, který umožňuje na rozdíl od klasického Brand Liftu sledovat účinnost v průběhu celé kampaně. Zároveň díky němu víme, jaká byla cena za jeden zásah a můžeme měřit tři ukazatele najednou – Ad Recall, Brand Awareness a Product Consideration. V cílení kampaně jsme využili nejnovějších možností – detailní demografii (zda uživatel vlastní nemovitost apod.), life events (zda jsou uživatelé právě po VŠ, stěhují se nebo chtějí třeba kupovat nemovitost...) a cílení na custom intent dle hledanosti klíčových slov v Googlu za posledních 7 dní. 

VÝSLEDKY
Cíl
Celkem zobrazení 11,8 mil. lidí
Celkem zhlédnutí 8,6 mil.
Míra zhlédnutí 45 %

Detail

Kampaň překonala očekávání zejména vysokým zásahem a frekvencí na unikátního uživatele, vysokou mírou zhlédnutí okolo 50 % VTR a také cenou 0,30 Kč za zhlédnutí. Díky preciznímu cílení a nižší ceně za zhlédnutí videa se nám podařilo celkově zasáhnout o více než 50 % uživatelů, než jsme původně plánovali.

  • Vertikální video 15 s
    Vertikální video 15 s
    Vertikální video 15 s
  • Ukázka 30s videa
    Ukázka 30s videa
    Ukázka 30s videa
  • Ukázka 30s videa
    Ukázka 30s videa
    Ukázka 30s videa
  • Cinemagraph 13 s
    Cinemagraph 13 s
    Cinemagraph 13 s
  • Bumper Ads 6 s
    Bumper Ads 6 s
    Bumper Ads 6 s