Reference

Zobrazit všechny reference

PROJEKT

MARESI: TABASCO®

Pro společnost Maresi Foodbroker, která v České republice zastupuje značku legendárních pikantních omáček TABASCO®, jsme v září realizovali úspěšnou digitální videokampaň. Hlavním pilířem komunikace se stala série několika videí, které jsme prostřednictvím kampaní na YouTube a Facebooku nabídli cílovému publiku. Videa zaznamenala nadprůměrný zásah a míru zhlédnutí v cílové skupině a výsledky kampaně jsou tak ukázkou skvěle fungujícího storytellingu na internetu.

V první fázi kampaně na YouTube dosahovala videa míry zhlédnutí videoreklamy 30 %, tedy téměř každý třetí uživatel videoreklamu zhlédl do konce. V druhé fázi kampaně jsme oslovovali už jen ty uživatele, které videorecept zaujal. Výsledek? Bezmála 50 % takto oslovených diváků zhlédlo minimálně prvních 30 vteřin videopříběhu o výrobě omáček TABASCO®!

VÝSLEDKY
Cíl
Zásah v cílové skupině 245 tis.
Počet zobrazení 1,1 mil.
Prům. zobrazení na uživatele 4,5
Celkový počet diváků 180 tis.

Detail

K dispozici jsme od klienta měli zhruba 15 videoreceptů na výborné pokrmy, při jejichž přípravě se využívají právě omáčky TABASCO®. Z nich jsme vybrali 6 nejlepších receptů s potenciálem zaujetí tuzemského publika. Po překladu do češtiny jsme všechna videa opatřili titulky a upravili je pro co největší efektivitu pro využití na Facebooku a YouTube.

Nastavili jsme strategii celé kampaně tak, aby uživatelé v cílové skupině byli zasaženi na YouTube i Facebooku nejprve jedním videoreceptem s použitím omáčky TABASCO®. Následně jsme uživatele, kteří s videem interagovali, znovu oslovili pomocí remarketingových bannerů a dalšího videa, tentokrát o výrobě omáček TABASCO®. Díky úspěšnému storytellingu se nám podařilo přeplnit všechny nastavené cíle nízkonákladové kampaně. Bannerovým remarketingem jsme se pomocí Google Adwords dokázali připomenout téměř 50 % publika z cílové skupiny, které v první fázi kampaně zhlédlo naši videoreklamu (jeden z videoreceptů) až do konce.

Celá inovativní kampaň byla vytvořena s minimálním budgetem a obešla se bez tvorby speciální microsite. Jako landing page pro celou kampaň sloužil námi nově založený YouTube kanál Tabasco.CZ.

  • Ukázka YouTube kanálu
    Ukázka YouTube kanálu
    Ukázka YouTube kanálu
  • Ukázka videoreklamy na YouTube v 1. a 2. fázi
    Ukázka videoreklamy na YouTube v 1. a 2. fázi
    Ukázka videoreklamy na YouTube v 1. a 2. fázi
  • Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
    Ukázka bannerů
  • Ukázka Facebook videoreklamy v 1. fázi
    Ukázka Facebook videoreklamy v 1. fázi
    Ukázka Facebook videoreklamy v 1. fázi
  • Ukázka videoreklamy na Facebooku v 2. fázi
    Ukázka videoreklamy na Facebooku v 2. fázi
    Ukázka videoreklamy na Facebooku v 2. fázi
  • Ukázka námi založené Facebook Page
    Ukázka námi založené Facebook Page
    Ukázka námi založené Facebook Page