Reference
Zobrazit všechny reference < >
PROJEKT
FRANKE ČR
Pro výhradního distributora značkových kuchyňských dřezů, baterií a elektrospotřebičů FRANKE jsme zajistili pilotní multikanálovou online kampaň na posílení značky a zvýšení prodejů v síti partnerských kamenných prodejen a eshopů.
Cíl poptávaných produktů byl překročen o 10 %. Stejně tak počet zobrazení displejové reklamy na tématických portálech byl splněn na 152 % při dodržení mediálních rozpočtů. Klient se na základě úspěchu pilotního projektu rozhodl pokračovat v online marketing aktivitách. Úspěšná kampaň byla prezentována i v celosvětovém marketingovém newsletteru společnosti FRANKE.
Na uvedenou pilotní kampaň jsme dále navázali řadou brandových kampaní k prezentaci nových produktů na trh. Na podzim 2014 jsme připravili videokampaň s využitím videobannerů v síti Google Display Network, jednu z prvních svého druhu v ČR.
Posílení značky | 5 mil. zobrazení | |
---|---|---|
Bannerová kampaň | CTR 0,22% | |
Konverze | Překročení o 10% | |
Návštěvnost webu | 13500 návštěvníků |
Detail
Multikanálová online kampaň - textové PPC kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google, bannerové kampaně v Google Adwords a Skliku, Remarketing v síti Google Adwords. Návrh a realizace úprav pro zvýšení konverze webu. Audit webu a nastavení analytických nástrojů Google Analytics a Webmastertools. Úzká spolupráce s webovými specialisty ve švýcarské centrále FRANKE.
-
Návrh Landing Page Návrh Landing Page
-
Textové PPC kampaně ve vyhledávači Google a Seznam Textové PPC kampaně ve vyhledávači Google a Seznam
-
Bannerová kampaň v síti Google Bannerová kampaň v síti Google
-
Bannerová kampaň v síti Sklik Bannerová kampaň v síti Sklik
-
Remarketingová kampaň v síti Google Remarketingová kampaň v síti Google
-
Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI Měsíční reporting výsledků kampaní včetně ROI