Blog

Martin Čáp 28. 1. 2015 Zpět

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Na přelomu roku 2015 se našim novým klientem stala maloobchodní síť Koberce Trend. Mezinárodně působící obchodní řetězec působí v ČR od roku 1997 a k dnešnímu dni provozuje 77 maloobchodních prodejen a je největším prodejcem koberců a podlah na trhu. Pro klienta zajišťujeme zvýšení prodejního výkonu různými online marketingovými aktivitami.

Koberce Trend je největší obchodní řetězec v ČR v sortimentu koberce metráž, kusové koberce, PVC a běhouny, laminátové podlahy, zdravotní matrace, garnýže, podlahové lišty a doplňky.

S Koberci Trend jsme navázali spolupráci pro online marketingovou podporu maloobchodních prodejen v ČR a na Slovensku. Pro posílení značky obchodního řetězce, zvýšení návštěvnosti prodejních míst, komunikaci promoakcí a ulehčení výběru zboží zákazníkům využíváme celou škálu vhodných online aktivit formou omnichannel kampaně. Mezi ně patří placená reklama ve vyhledávání včetně produktových kampaní PLA, display a videobannerové kampaně, videokampaň na YouTube kombinovaní s TV kampaní a kampaně na sociálních sítích.

Spolupráci jsme zahájili auditem PPC reklam ve vyhledavačích. PPC kampaně jsme kompletně redesignovali, od nové struktury až po aplikaci všech dostupných nástrojů k maximalizaci jejich výkonu za výhodnou cenu.

Koberce Trend

Cíl našich marketingových aktivit je jasný: seznámit potenciální zákazníky Koberců Trend s kompletním portfoliem produktů a nasměrovat je do prodejen, kde je mohou osobně zakoupit. Prostřednictvím multikanálové kampaně oslovujeme potenciální zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu a zesilujeme výkon současně probíhající TV kampaně. 

Koberce Trend představují silný a zaběhnutý brand ve svém oboru, kvalitní zboží a široké množství akčních nabídek a máme radost, že našemu klientovi můžeme pomáhat v jeho dalším růstu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017