Blog

Martin Čáp 28. 1. 2015 Zpět

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Zvyšujeme návštěvnost a tržby maloobchodního řetězce Koberce Trend

Na přelomu roku 2015 se našim novým klientem stala maloobchodní síť Koberce Trend. Mezinárodně působící obchodní řetězec působí v ČR od roku 1997 a k dnešnímu dni provozuje 77 maloobchodních prodejen a je největším prodejcem koberců a podlah na trhu. Pro klienta zajišťujeme zvýšení prodejního výkonu různými online marketingovými aktivitami.

Koberce Trend je největší obchodní řetězec v ČR v sortimentu koberce metráž, kusové koberce, PVC a běhouny, laminátové podlahy, zdravotní matrace, garnýže, podlahové lišty a doplňky.

S Koberci Trend jsme navázali spolupráci pro online marketingovou podporu maloobchodních prodejen v ČR a na Slovensku. Pro posílení značky obchodního řetězce, zvýšení návštěvnosti prodejních míst, komunikaci promoakcí a ulehčení výběru zboží zákazníkům využíváme celou škálu vhodných online aktivit formou omnichannel kampaně. Mezi ně patří placená reklama ve vyhledávání včetně produktových kampaní PLA, display a videobannerové kampaně, videokampaň na YouTube kombinovaní s TV kampaní a kampaně na sociálních sítích.

Spolupráci jsme zahájili auditem PPC reklam ve vyhledavačích. PPC kampaně jsme kompletně redesignovali, od nové struktury až po aplikaci všech dostupných nástrojů k maximalizaci jejich výkonu za výhodnou cenu.

Koberce Trend

Cíl našich marketingových aktivit je jasný: seznámit potenciální zákazníky Koberců Trend s kompletním portfoliem produktů a nasměrovat je do prodejen, kde je mohou osobně zakoupit. Prostřednictvím multikanálové kampaně oslovujeme potenciální zákazníky ve všech fázích nákupního cyklu a zesilujeme výkon současně probíhající TV kampaně. 

Koberce Trend představují silný a zaběhnutý brand ve svém oboru, kvalitní zboží a široké množství akčních nabídek a máme radost, že našemu klientovi můžeme pomáhat v jeho dalším růstu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019