Blog

Eva Řeháková 20. 4. 2016 Zpět

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

Zúčastnili jsme se exkluzivního setkání s prezidentem Google EMEA

V polovině dubna zavítal do České republiky poprvé prezident Google EMEA Matt Brittin. Na exkluzivní setkání vybrané skupiny lídrů českého byznysu byl pozván i Miroslav Král, jako Managing Partner MarketUP, jednoho z klíčových partnerů Googlu.

Matt Brittin představil nejnovější trendy současného byznysu

Nejvyšší evropský šéf Googlu, který je zodpovědný kromě Evropy také za regiony Blízkého východu a Afriky, je členem nejužšího vedení Google - podle informací z české pobočky je globálně pátým nejvýznamějším představitelem Google.

Setkání s Mattem Brittinem, se odehrálo 13. dubna 2016 v prostorách restaurace Ginger & Fred v Tančícím domě na Rašínově nábřeží v Praze. Setkání se zúčastnili významní představitelé českého i mezinárodního byznysu, např. generální ředitel společnosti AVAST Vincent Steckler, bývalý víceguvernér ČNB a generální ředitel České spořitelny Pavel Kysilka, spolumajitel RSJ Václav Dejčmar, zakladatel investiční společnosti Enern a předseda představenstva Alfa Bank, Petr Šmída a řada dalších.

Ve své inspirativní přednášce se prezident Google EMEA  věnoval hlavním trendům současného globálního byznysu. Představil svůj pohled na to, jak udržet společnost na špici a neopomenul zmínit ani vliv moderních technologií na chování zákazníků.

Setkání s prezidentem Googlu

Setkání se konalo v krásných prostorách Tančícího domu v centru Prahy

Podle Matta Brittina dnes platí "Every business is a digital business" , tzn. že každý byznys či firma je ve své podstatě digitální. V letošním roce bude 50 % světové populace, tj 3,5 miliard lidí, připojeno k internetu, v roce 2020 to bude již 5 miliard lidí. Každá firma, která chce být dlouhodobě úspěšná, musí být svým stávajícím a potenciálním zákazníkům dostupná na mobilech, tabletech a počítačích. 

Zde jsou doporučení pro firmy od evropského šéfa Google, aby uspěly v současném digitálním světě

  1. Show up  (Buďte vidět)
  2. Wise up   (Získejte potřebné znalosti a zkušenosti)
  3. Speed up (Pospěšte si)

Aby společnost Google pomohla rozvoji digitálních znalostí mezi podnikateli v širším měřítku, připravila bezplatný tréningový program pro 2 milióny lidí v EU. Matt Brittin představil start tohoto programu v ČR, který pod názvem Digitální garáž má za cíl proškolit na základní digitální znalosti 10.000 podnikatelů. Obsahem tohoto školicího programu budou základy digitálního marketingu, od webu, přes UX, Google Analytics, Google Adwords až po exportní možnosti, které digitální marketing přináší.

Jak se účastníci dozvěděli, Matt Brittin Českou republiku již v minulosti navštívil. Bylo to před více než 20 lety, tehdy jako reprezentant Velké Británie ve veslování. Ocenil, jak se Česká republika za tuto dobu změnila v prosperující středoevropskou ekonomiku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017