Blog

Romana Hájková 15. 12. 2017 Zpět

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem performance kampaní. My jim ale vždy doporučujeme, aby nepodceňovali známost své značky, která koneckonců úzce souvisí s výsledky výkonnostní kampaně. Proto máme radost, že se s vámi můžeme podělit o úspěch vůbec první imageové kampaně technologické značky Jablotron, která se specializuje na zabezpečovací systémy. Pojďme se podívat, co bylo předmětem komunikace a jakým způsobem jsme vše uchopili.

Společnost Jablotron nás oslovila s cílem představit svým potencionálním zákazníkům rozšířené možnosti zabezpečení domácnosti. Díky aplikaci MyJABLOTRON ve spojení s alarmem Jablotron 100 a novými kamerami mají totiž klienti neustálý přehled o tom, co se děje v jejich domově. Kdykoli a kdekoli – jen s pomocí mobilního telefonu.

V případě Jablotronu jsme byli autorem kreativní koncepce i realizátorem kampaně, která probíhala napříč online kanály v říjnu a listopadu 2017. Vedení kampaně měl na starosti náš skvělý projektový manažer Láďa Žižka, který ke kampani říká: Díky tomu, že jsme pro klienta vytvářeli také kreativu, mohli jsme si ji již od počátku přizpůsobit k mediální strategii. Kampaň tak byla vystavěna na čistě brandovém hero videu, které jsme podpořili několika videi produktovými. To nám umožnilo využít pokročilý storytelling. V kampani jsme zároveň pracovali s 1st, 2nd a 3rd party daty a využili jsme také programatický branding.“  

Stěžejním nástrojem kampaně, zaměřené jak na B2C, tak B2B, bylo video v sedmi verzích, doplněné o displejovou reklamu. Samotné hero video na YouTube má aktuálně přes 670 tisíc zhlédnutí a skvělý ohlas získala také hudba, složená pouze pro tyto účely skladatelem Radkem Tomáškem.

Nás samozřejmě, mimo skvělých výsledků, těší hlavně spokojenost klienta, pro kterého jsme vytvořili vůbec první brandové video. „Jablotron je značka, jejíž jméno už spousta lidí někdy slyšelo. Mnoho z nich si ale rychle nevybaví, čím se zabývá,“ prozradil Jan Gregor, Marketing Communications Manager značky Jablotron, a dodává: „Produktový spot jsme se proto na doporučení agentury rozhodli pojmout více imageově. Naším cílem bylo ukázat to, co je hlavním benefitem – bezpečí vaší rodiny.“

Kampaň byla spuštěna jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak na Facebooku a YouTube. Celkově se kampaní podařilo oslovit přes 1 milion uživatelů a získat téměř 2 miliony zhlédnutí videí. Nárůst povědomí o značce dosažený dle výsledků Brand Liftu byl nadprůměrný, 3x vyšší než je běžné u videokampaní na Youtube v ČR a ve světě.

   


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017