Blog

Romana Hájková 15. 12. 2017 Zpět

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem performance kampaní. My jim ale vždy doporučujeme, aby nepodceňovali známost své značky, která koneckonců úzce souvisí s výsledky výkonnostní kampaně. Proto máme radost, že se s vámi můžeme podělit o úspěch vůbec první imageové kampaně technologické značky Jablotron, která se specializuje na zabezpečovací systémy. Pojďme se podívat, co bylo předmětem komunikace a jakým způsobem jsme vše uchopili.

Společnost Jablotron nás oslovila s cílem představit svým potencionálním zákazníkům rozšířené možnosti zabezpečení domácnosti. Díky aplikaci MyJABLOTRON ve spojení s alarmem Jablotron 100 a novými kamerami mají totiž klienti neustálý přehled o tom, co se děje v jejich domově. Kdykoli a kdekoli – jen s pomocí mobilního telefonu.

V případě Jablotronu jsme byli autorem kreativní koncepce i realizátorem kampaně, která probíhala napříč online kanály v říjnu a listopadu 2017. Vedení kampaně měl na starosti náš skvělý projektový manažer Láďa Žižka, který ke kampani říká: Díky tomu, že jsme pro klienta vytvářeli také kreativu, mohli jsme si ji již od počátku přizpůsobit k mediální strategii. Kampaň tak byla vystavěna na čistě brandovém hero videu, které jsme podpořili několika videi produktovými. To nám umožnilo využít pokročilý storytelling. V kampani jsme zároveň pracovali s 1st, 2nd a 3rd party daty a využili jsme také programatický branding.“  

Stěžejním nástrojem kampaně, zaměřené jak na B2C, tak B2B, bylo video v sedmi verzích, doplněné o displejovou reklamu. Samotné hero video na YouTube má aktuálně přes 670 tisíc zhlédnutí a skvělý ohlas získala také hudba, složená pouze pro tyto účely skladatelem Radkem Tomáškem.

Nás samozřejmě, mimo skvělých výsledků, těší hlavně spokojenost klienta, pro kterého jsme vytvořili vůbec první brandové video. „Jablotron je značka, jejíž jméno už spousta lidí někdy slyšelo. Mnoho z nich si ale rychle nevybaví, čím se zabývá,“ prozradil Jan Gregor, Marketing Communications Manager značky Jablotron, a dodává: „Produktový spot jsme se proto na doporučení agentury rozhodli pojmout více imageově. Naším cílem bylo ukázat to, co je hlavním benefitem – bezpečí vaší rodiny.“

Kampaň byla spuštěna jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak na Facebooku a YouTube. Celkově se kampaní podařilo oslovit přes 1 milion uživatelů a získat téměř 2 miliony zhlédnutí videí. Nárůst povědomí o značce dosažený dle výsledků Brand Liftu byl nadprůměrný, 3x vyšší než je běžné u videokampaní na Youtube v ČR a ve světě.

   


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018