Blog

market UP 19. 3. 2013 Zpět

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Silverpop je jedním z nejpokročilejších nástrojů ke správě e-mailových kampaní. Nabízí monitoring otevření e-mailu, bezkonkurenční rychlost rozesílky, dynamický obsah zprávy a řadu dalších výhod.

Proč jsme zvolili Silverpop?

  • Velkou výhodou profesionální aplikace je dedikovaná IP adresa a spojení se všemi ISP a poskytovateli freemail služeb. Silverpop slibuje minimálně 95,6% doručitelnost e-mailu.
  • Systém je propojen se sociálními sítěmi. Naši klienti tak získají informace o tom, kdo a jakou nabídku nejvíce sdílí a kolik nových zákazníků přivedl.
  • Služba monitoruje, kdy jednotliví příjemci otevřeli zaslaný e-mail. Další sdělení pak pošle ve stejný čas, aby klient dosáhl vyššího open rate.
  • Silverpop se dokáže poučit z předešlých e-mailů. Podle reakce a preferencí příjemce přizpůsobí následující zprávu. Klienti market UP tak získají cenná data o chování klientů.
  • Silverpop aplikace umožňuje individualizovat sdělení až na úroveň registrovaného zákazníka a využít autoresponderu pro automatické zaslání cílené nabídky. To Vám např. umožní, abyste obratem zaslali zákazníkovi, který si ve Vašem eshopu vložil zboží do košíku a nákup nedokončil, zvýhodněnou nabídku na tento výrobek. Zkušenosti uživatelů Silverpopu ukazují, že touto technologií je možné zvýšit konverzi z emailových nabídek o 100-500% a tak maximalizovat tržby z báze stávajících klientů.
  • Vyzkoušejte s námi Silverpop a získáte výborné výsledků Vašich e-mailových kampaní.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019