Blog

market UP 19. 3. 2013 Zpět

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Silverpop je jedním z nejpokročilejších nástrojů ke správě e-mailových kampaní. Nabízí monitoring otevření e-mailu, bezkonkurenční rychlost rozesílky, dynamický obsah zprávy a řadu dalších výhod.

Proč jsme zvolili Silverpop?

  • Velkou výhodou profesionální aplikace je dedikovaná IP adresa a spojení se všemi ISP a poskytovateli freemail služeb. Silverpop slibuje minimálně 95,6% doručitelnost e-mailu.
  • Systém je propojen se sociálními sítěmi. Naši klienti tak získají informace o tom, kdo a jakou nabídku nejvíce sdílí a kolik nových zákazníků přivedl.
  • Služba monitoruje, kdy jednotliví příjemci otevřeli zaslaný e-mail. Další sdělení pak pošle ve stejný čas, aby klient dosáhl vyššího open rate.
  • Silverpop se dokáže poučit z předešlých e-mailů. Podle reakce a preferencí příjemce přizpůsobí následující zprávu. Klienti market UP tak získají cenná data o chování klientů.
  • Silverpop aplikace umožňuje individualizovat sdělení až na úroveň registrovaného zákazníka a využít autoresponderu pro automatické zaslání cílené nabídky. To Vám např. umožní, abyste obratem zaslali zákazníkovi, který si ve Vašem eshopu vložil zboží do košíku a nákup nedokončil, zvýhodněnou nabídku na tento výrobek. Zkušenosti uživatelů Silverpopu ukazují, že touto technologií je možné zvýšit konverzi z emailových nabídek o 100-500% a tak maximalizovat tržby z báze stávajících klientů.
  • Vyzkoušejte s námi Silverpop a získáte výborné výsledků Vašich e-mailových kampaní.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017