Blog

market UP 19. 3. 2013 Zpět

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Získali jsme licenci k využívání systému Silverpop

Silverpop je jedním z nejpokročilejších nástrojů ke správě e-mailových kampaní. Nabízí monitoring otevření e-mailu, bezkonkurenční rychlost rozesílky, dynamický obsah zprávy a řadu dalších výhod.

Proč jsme zvolili Silverpop?

  • Velkou výhodou profesionální aplikace je dedikovaná IP adresa a spojení se všemi ISP a poskytovateli freemail služeb. Silverpop slibuje minimálně 95,6% doručitelnost e-mailu.
  • Systém je propojen se sociálními sítěmi. Naši klienti tak získají informace o tom, kdo a jakou nabídku nejvíce sdílí a kolik nových zákazníků přivedl.
  • Služba monitoruje, kdy jednotliví příjemci otevřeli zaslaný e-mail. Další sdělení pak pošle ve stejný čas, aby klient dosáhl vyššího open rate.
  • Silverpop se dokáže poučit z předešlých e-mailů. Podle reakce a preferencí příjemce přizpůsobí následující zprávu. Klienti market UP tak získají cenná data o chování klientů.
  • Silverpop aplikace umožňuje individualizovat sdělení až na úroveň registrovaného zákazníka a využít autoresponderu pro automatické zaslání cílené nabídky. To Vám např. umožní, abyste obratem zaslali zákazníkovi, který si ve Vašem eshopu vložil zboží do košíku a nákup nedokončil, zvýhodněnou nabídku na tento výrobek. Zkušenosti uživatelů Silverpopu ukazují, že touto technologií je možné zvýšit konverzi z emailových nabídek o 100-500% a tak maximalizovat tržby z báze stávajících klientů.
  • Vyzkoušejte s námi Silverpop a získáte výborné výsledků Vašich e-mailových kampaní.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018