Blog

Eva Řeháková 8. 4. 2015 Zpět

Zajišťujeme online marketing pro Jablotron a Hilti

Zajišťujeme online marketing pro Jablotron a Hilti

Představujeme vám naše nové klienty, společnosti Jablotron a Hilti. Obě významné firmy podporujeme v tvorbě online strategie, realizaci PPC kampaní i dalších online marketingových aktivitách.

Lepší bezpečnost pro nejmenší i seniory

Se společností Jablotron jsme navázali spolupráci hned na několika projektech. Prvním z nich jsou telefony pro seniory, doplněné bezpečnostním náramkem na ruku. Ty zajišťují starším lidem možnost přivolat si okamžitou pomoc, ať jsou kdekoliv. Připravili jsme optimalizaci pro webové stránky www.phone-granny.com a podpořili tím návštěvnost z vyhledávačů.

Za pomocí multikanálových kampaní podporujeme také prodej bezpečnostních alarmů pro nejmenší. Monitor dechu pro kojence nanny.cz hlídá pravidelné dýchání miminka v průběhu celé noci a zajišťuje tím rodičům klidný spánek. 

Společně připravujeme rovněž další projekt na podporu automatizace v domácnostech, rodinných domech i firmách.

Společnost Hilti CEE sází na online marketing s MarketUP

Společnost Hilti je světovým dodavatelem technologií pro stavební průmysl a je zastoupená ve více než 120 zemích. HILTI CEE si zvolilo MarketUP jako dodavatele veškerých online marketingových služeb pro Českou republiku a Slovensko. Jedná se o pilotní projekt online marketingové komunikace značky v rámci Evropy.

Součástí plánované online komunikace jsou i videokampaně na YouTube, které jsme doporučili klientovi po shlédnutí videoobsahu na jeho mezinárodním YouTube kanálu. Hilti má natočena skvělá videa která mají velký potenciál zaujmout jejich potenciální zákazníky. Podívejte se na jedno z nich a posuďte sami.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019