Blog

Michal Vrtiška 11. 8. 2016 Zpět

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Parfumerie Sephora hledala nejlepšího kandidáta, který zajistí výborný výkon nového e-shopu a zastřeší celkovou digitální komunikaci značky v České republice a později i na Slovensku. Díky vítězství v tenderu můžeme navázat na úspěšnou spolupráci se značkou Sephora.

S parfumerií Sephora spolupracujeme již od jara 2014. Vždy se ale jednalo o samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek, nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň.

Tentokrát však hledala Sephora dlouhodobého partnera pro kompletní online komunikaci značky a budování návštěvnosti připravovaného e-shopu. Od března do června tohoto roku předkládaly digitální a kreativní agentury oslovené společností Sephora své návrhy ve dvoukolovém výběrovém řízení. V konkurenci předních digitálních agentur se nám podařilo představit nejlépe propracovanou komunikační strategii, s parfumerií Sephora jsme se proto dohodli na pokračování a rozšíření spolupráce.

NAKUPUJTE KRÁSU ONLINE

Síť parfumerií Sephora provozuje e-shopy již v celé řadě zemí kde působí. V České republice najdete parfumerie hned v 7 velkých městech, v Praze má Sephora dokonce 13 poboček. Nyní si zákazníci mohou nakoupit  produkty přímo online. Sephora tak je svým zákazníkům ještě dostupnější. A kromě toho snadno provedete nákup nejen na počítači, ale i na telefonu či tabletu díky mobilní verzi internetového obchodu.

SHOP, PLAY & SHARE

E-shop nabízí něco nového a hravějšího, než jsme na českém trhu zvyklí - spojuje online nákup se zábavou, zážitkem a hrou.  Jeho oficiální spuštění proběhlo ve středu 27. července 2016 a hned v prvních dnech zaznamenal web www.sephora.cz rapidní nárůst návštěvnosti, která stoupla z 2 000 na 15 000 návštěv!

INTERAKTIVNÍ „THE BEAUTY BOARD“

Společně s internetovým obchodem Sephora je spuštěna pro české uživatele i inspirativní sekce The Beauty Board, která buduje silnou komunitu krásy po celém světě.

Uživatelé zde jednoduše nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou podle libosti hodnotit, což působí jako přirozený stimul k nákupu a také jako autentická recenze.

DIGITÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Naše dlouhodobá digitální kampaň je zaměřena na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti na prodejnách a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku.

Komunikační strategie zahrnuje rozsáhlé kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, pokročilý retargeting včetně dynamického obsahu, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. Zajišťujeme rovněž digitální produkci, ve které vycházíme z globálního konceptu kreativy využívaným společností Sephora po celém světě.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017