Blog

Jan Holeček 27. 10. 2015 Zpět

Zájem médií o MarketUP nadále roste!

Zájem médií o MarketUP nadále roste!

Případová studie v Marketing & Media, reportáž z globálního summitu Googlu v Kalifornii v Mediáři, autorský článek Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále v MarketingSalesMedia. Nejen o tom jste se mohli v médiích v souvislosti s MarketUP v říjnu dočíst.

„Digitální komunikace ČBF, realizovaná agenturou MarketUP, zajistila více než 30 milionů zobrazení reklamy sportovním a basketbalovým fanouškům v ČR a přivedla přes 70 000 zájemců na webové stránky basketbalových utkání,“ píše se ve známém časopise Marketing & Media. Ten nás požádal o zpracování případové studie o našich digitálních kampaních pro Českou basketbalovou federaci (ČBF), kterých bylo doposud celkem 12.

Článek v MaM

Cílem digitálních kampaní pro ČBF je nejen oslovit diváky, ale sekundárně i hráče basketbalu k účasti na turnaji Chance 3x3 Tour.

Kampaň na Kooperativa NBL All-Star Game 2015

V této case study, která byla předně zaměřena na akci Kooperativa NBL All-Star Game 2015, Marketing & Media cituje také marketingového manažera České basketbalové federace Martina Drábka: „Díky spolupráci s agenturou MarketUP a dobře cílenými on-line kampaněmi se nám v posledních letech daří oslovit veliké množství nejen sportovních fanoušků, na které bychom normálně neměli šanci dosáhnout, za použití relativně malých finančních prostředků.“ Pokud jde přímo o utkání hvězd, během přibližně třítýdenní kampaně bylo shlédnuto 4 000 000 bannerů s 5000 přímými návštěvami microsite www.utkanihvezd.cz. A především díky kampani v GDN a na Facebooku pro hráče hlasovalo 15 000 fanoušků.

Banner MarketUP v Mam

Ukázka našeho banneru na utkání hvězd, který byl použit pro online kampaň na Facebooku.

Reportáž z Google Partners All-Stars Summitu          


Mediář zveřejnil naši obsáhlou reportáž z Google Partners All-Stars Summitu v Kalifornii, na který jsme byli pozváni jako jedna z nejlepších partnerských agentur Googlu z celého světa. V reportáži se dočtete o nejnovějších marketingových trendech, které jsme si z návštěvy Googleplexu přivezli. Dozvíte se, že nás nejvíce zaujal nový marketingový koncept od Googlu nazvaný Micro-Moments, který reaguje na masivní rozšíření chytrých telefonů, díky kterým můžete spotřebitele oslovit v těch nejmenších okamžicích.

MarketUP v Mediáři

V Mediáři vyšla obsáhlá reportáž z naší návštěvy summitu Googlu, kde nás zaujal především marketingový koncept Micro-Moments.

Mikromomenty v MarketingSalesMedia


Mikromomenty se objevily i na stránkách časopisu MarketingSalesMedia, kde šéf MarketUP například prozradil, jak v těchto důležitých okamžicích zákazníky co nejlépe oslovit. „Úkol nás, marketérů, je identifikovat mikromomenty, dodat uživatelům v těchto okamžicích řešení a správně je změřit,“ uvádí v článku Miroslav Král.

MarketUP v MarketingSalesMedia

Autorský článek Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále v MarketingSalesMedia.

M-journal o MarketUP na Marketing Challenge Forum 2015

Portál Marketing Journal pro změnu velmi zaujalo vystoupení Miroslava Krále na Marketing Challenge Forum 2015. Managing Partner MarketUP zde jednak pohovořil o marketingových přešlapech, kterých byl za svou kariéru přímým svědkem. Hlavním tématem jeho přednášky však byla paradigmata B2B marketérů. Častým předsudkem například je, že videoreklama je extrémně drahá a už vůbec se nehodí pro B2B. „Nemusí to být vůbec pravda. Právě video může být extrémně užitečné ve výše naznačené fázi See a Think,“ cituje Marekting Journal Miroslava Krále, který své tvrzení ilustroval na kampani naší agentury pro výrobce profesionálního nářadí Hilti.

Prezentace Miroslava Krále


M-journal věnuje velký prostor vystoupení Miroslava Krále na Marketing Challenge Forum 2015 a zveřejnil ukázky jeho prezentace. 

Problematika bannerů na serveru Podnikatel.cz


Seznamte se s triky pro zvýšení efektivity reklamních bannerů. Přesně tento titulek uvádí článek na velkém internetovém serveru Podnikatel.cz, jehož redaktor naši agenturu oslovil s několika otázkami, vztahujícími se k problematice bannerů. Pokud vás zajímá, jak docílit toho, aby bannery skutečně plnily svůj účel, přečtěte si v článku naše doporučení, která máme ověřená praxí.

MarketUP na serveru Podnikatel.cz

Server Podnikatel.cz nás oslovil, abychom se podělili o zkušenosti, jak reklamními bannery co nejlépe zasáhnout internetové zákazníky.


Foto: Marketing & Media, MarketingSalesMedia, mediar.cz, podnikatel.cz


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017