Blog

Jan Holeček 27. 10. 2015 Zpět

Zájem médií o MarketUP nadále roste!

Zájem médií o MarketUP nadále roste!

Případová studie v Marketing & Media, reportáž z globálního summitu Googlu v Kalifornii v Mediáři, autorský článek Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále v MarketingSalesMedia. Nejen o tom jste se mohli v médiích v souvislosti s MarketUP v říjnu dočíst.

„Digitální komunikace ČBF, realizovaná agenturou MarketUP, zajistila více než 30 milionů zobrazení reklamy sportovním a basketbalovým fanouškům v ČR a přivedla přes 70 000 zájemců na webové stránky basketbalových utkání,“ píše se ve známém časopise Marketing & Media. Ten nás požádal o zpracování případové studie o našich digitálních kampaních pro Českou basketbalovou federaci (ČBF), kterých bylo doposud celkem 12.

Článek v MaM

Cílem digitálních kampaní pro ČBF je nejen oslovit diváky, ale sekundárně i hráče basketbalu k účasti na turnaji Chance 3x3 Tour.

Kampaň na Kooperativa NBL All-Star Game 2015

V této case study, která byla předně zaměřena na akci Kooperativa NBL All-Star Game 2015, Marketing & Media cituje také marketingového manažera České basketbalové federace Martina Drábka: „Díky spolupráci s agenturou MarketUP a dobře cílenými on-line kampaněmi se nám v posledních letech daří oslovit veliké množství nejen sportovních fanoušků, na které bychom normálně neměli šanci dosáhnout, za použití relativně malých finančních prostředků.“ Pokud jde přímo o utkání hvězd, během přibližně třítýdenní kampaně bylo shlédnuto 4 000 000 bannerů s 5000 přímými návštěvami microsite www.utkanihvezd.cz. A především díky kampani v GDN a na Facebooku pro hráče hlasovalo 15 000 fanoušků.

Banner MarketUP v Mam

Ukázka našeho banneru na utkání hvězd, který byl použit pro online kampaň na Facebooku.

Reportáž z Google Partners All-Stars Summitu          


Mediář zveřejnil naši obsáhlou reportáž z Google Partners All-Stars Summitu v Kalifornii, na který jsme byli pozváni jako jedna z nejlepších partnerských agentur Googlu z celého světa. V reportáži se dočtete o nejnovějších marketingových trendech, které jsme si z návštěvy Googleplexu přivezli. Dozvíte se, že nás nejvíce zaujal nový marketingový koncept od Googlu nazvaný Micro-Moments, který reaguje na masivní rozšíření chytrých telefonů, díky kterým můžete spotřebitele oslovit v těch nejmenších okamžicích.

MarketUP v Mediáři

V Mediáři vyšla obsáhlá reportáž z naší návštěvy summitu Googlu, kde nás zaujal především marketingový koncept Micro-Moments.

Mikromomenty v MarketingSalesMedia


Mikromomenty se objevily i na stránkách časopisu MarketingSalesMedia, kde šéf MarketUP například prozradil, jak v těchto důležitých okamžicích zákazníky co nejlépe oslovit. „Úkol nás, marketérů, je identifikovat mikromomenty, dodat uživatelům v těchto okamžicích řešení a správně je změřit,“ uvádí v článku Miroslav Král.

MarketUP v MarketingSalesMedia

Autorský článek Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále v MarketingSalesMedia.

M-journal o MarketUP na Marketing Challenge Forum 2015

Portál Marketing Journal pro změnu velmi zaujalo vystoupení Miroslava Krále na Marketing Challenge Forum 2015. Managing Partner MarketUP zde jednak pohovořil o marketingových přešlapech, kterých byl za svou kariéru přímým svědkem. Hlavním tématem jeho přednášky však byla paradigmata B2B marketérů. Častým předsudkem například je, že videoreklama je extrémně drahá a už vůbec se nehodí pro B2B. „Nemusí to být vůbec pravda. Právě video může být extrémně užitečné ve výše naznačené fázi See a Think,“ cituje Marekting Journal Miroslava Krále, který své tvrzení ilustroval na kampani naší agentury pro výrobce profesionálního nářadí Hilti.

Prezentace Miroslava Krále


M-journal věnuje velký prostor vystoupení Miroslava Krále na Marketing Challenge Forum 2015 a zveřejnil ukázky jeho prezentace. 

Problematika bannerů na serveru Podnikatel.cz


Seznamte se s triky pro zvýšení efektivity reklamních bannerů. Přesně tento titulek uvádí článek na velkém internetovém serveru Podnikatel.cz, jehož redaktor naši agenturu oslovil s několika otázkami, vztahujícími se k problematice bannerů. Pokud vás zajímá, jak docílit toho, aby bannery skutečně plnily svůj účel, přečtěte si v článku naše doporučení, která máme ověřená praxí.

MarketUP na serveru Podnikatel.cz

Server Podnikatel.cz nás oslovil, abychom se podělili o zkušenosti, jak reklamními bannery co nejlépe zasáhnout internetové zákazníky.


Foto: Marketing & Media, MarketingSalesMedia, mediar.cz, podnikatel.cz


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019