Blog

Miroslav Král 10. 5. 2013 Zpět

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Od května využíváme platformu Adform, jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. V jednom prostředí umožňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a jejich reporting. Přesným cílením na uživatele internetu podle jeho zájmů zvyšuje výkonnost a návratnost marketingových investic o desítky až stovky procent.

Pro spolupráci se společností Adform jsme se rozhodli za účelem zvýšení účinnosti marketingových a prodejních kampaní našich klientů. Platformu této dánské společnosti s mezinárodní působností využívají v České republice např. Vodafone, Slevomat a velké mediání agentury. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

Platforma Adform usnadňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a rozsáhlý reporting.

Mezi její hlavní výhody patří:

  • přesné cílení podle chování potenciálních zákazníků internetu a jejich zájmů až na úroveň konkrétního uživatele
  • pokročilá optimalizace kampaní v reálném čase (na % konverze, výši objednávky, náklady na konverzi apod.)
  • realizace kampaní pro různá zařízení - PC, tablety, smartphony
  • úspora nákladů na média

Adform využívá tyto technlogie:

  • RTB (Real -Time Bidding) - automatizovaný nákup zobrazení reklamy konkrétním uživatelům v médiích, kde se pohybují, a to včetně prémiových portálů. Cenu si stanovuje inzerent dle hodnoty konkrétního uživatele.
  • Dynamic Creative Optimisation - zobrazování relevantního obsahu reklamy dle chování uživatele - např. podle toho, co si prohlédl na webu inzerenta, na co klikl, co si zakoupil  
  • Rich media - dostupnost desítek různých formátů grafické reklamy včetně videa 

S kompletním představením systému Adform se můžete seznámit zde. Stručné shrnutí výhod této platformy můžete shlédnout na videu níže.

Why is display advertising such a drag? from adform on Vimeo.

Vyzkoušejte s námi Adform a budete překvapeni výkonem vašich marketingových a prodejních kampaní!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Jak ovládnout komunikaci na Facebooku a Instagramu (nejen) v roce 2020

Sociální sítě se v posledních letech staly univerzem digitálního světa. Jako takové jsou jednou z nejmocnějších zbraní, které jsou dnes …

25. 11. 2019

4 kroky pro úspěšnou digitální komunikaci značky

Každý marketér stojí při plánování kampaní na příští rok před otázkou, jak rozdělit marketingový rozpočet mezi jednotlivé kanály t…

18. 11. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019