Blog

Miroslav Král 10. 5. 2013 Zpět

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Zahájili jsme spolupráci s Adform

Od května využíváme platformu Adform, jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. V jednom prostředí umožňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a jejich reporting. Přesným cílením na uživatele internetu podle jeho zájmů zvyšuje výkonnost a návratnost marketingových investic o desítky až stovky procent.

Pro spolupráci se společností Adform jsme se rozhodli za účelem zvýšení účinnosti marketingových a prodejních kampaní našich klientů. Platformu této dánské společnosti s mezinárodní působností využívají v České republice např. Vodafone, Slevomat a velké mediání agentury. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.

Platforma Adform usnadňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a rozsáhlý reporting.

Mezi její hlavní výhody patří:

  • přesné cílení podle chování potenciálních zákazníků internetu a jejich zájmů až na úroveň konkrétního uživatele
  • pokročilá optimalizace kampaní v reálném čase (na % konverze, výši objednávky, náklady na konverzi apod.)
  • realizace kampaní pro různá zařízení - PC, tablety, smartphony
  • úspora nákladů na média

Adform využívá tyto technlogie:

  • RTB (Real -Time Bidding) - automatizovaný nákup zobrazení reklamy konkrétním uživatelům v médiích, kde se pohybují, a to včetně prémiových portálů. Cenu si stanovuje inzerent dle hodnoty konkrétního uživatele.
  • Dynamic Creative Optimisation - zobrazování relevantního obsahu reklamy dle chování uživatele - např. podle toho, co si prohlédl na webu inzerenta, na co klikl, co si zakoupil  
  • Rich media - dostupnost desítek různých formátů grafické reklamy včetně videa 

S kompletním představením systému Adform se můžete seznámit zde. Stručné shrnutí výhod této platformy můžete shlédnout na videu níže.

Why is display advertising such a drag? from adform on Vimeo.

Vyzkoušejte s námi Adform a budete překvapeni výkonem vašich marketingových a prodejních kampaní!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017