Blog

Martin Peška 19. 8. 2015 Zpět

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil tradiční anotace, které umožňovaly v průběhu videa zobrazovat poznámky s odkazy. Plně je nahradily speciální karty, které přinášejí možnost interakce i na mobilních zařízeních.

Karty mohou během videa zobrazit doplňující informace a produkty. Jsou uživatelsky přívětivější než anotace. Jejich nespornou výhodou a jedním z hlavních důvodů, proč byly vytvořeny, je funkčnost na mobilních zařízeních.

Karty lze používat jako odkazy na webové stránky, návštěvníky však můžete směrovat také na jednotlivá videa či na seznamy videí, produkty a služby nebo dokonce na fundraisingové aktivity. Mají jednotný design, divák uvidí stejně jako u poznámek vaše odkazy přímo ve videu.

Odkazy již využíváme například u našeho klienta Esthé, což můžete vidět v následujícím videu:

Do karet můžete vkládat vlastní obrázky nebo vybrat jeden z obrázků webu, které vám YouTube navrhne. Povolené jsou formáty JPG, GIF nebo PNG, nesmí být větší než 5 MB a budou oříznuty do tvaru čtverce. Do jednoho videa je možné vložit až 5 karet, které je možné kdykoliv upravit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018