Blog

Martin Peška 19. 8. 2015 Zpět

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil tradiční anotace, které umožňovaly v průběhu videa zobrazovat poznámky s odkazy. Plně je nahradily speciální karty, které přinášejí možnost interakce i na mobilních zařízeních.

Karty mohou během videa zobrazit doplňující informace a produkty. Jsou uživatelsky přívětivější než anotace. Jejich nespornou výhodou a jedním z hlavních důvodů, proč byly vytvořeny, je funkčnost na mobilních zařízeních.

Karty lze používat jako odkazy na webové stránky, návštěvníky však můžete směrovat také na jednotlivá videa či na seznamy videí, produkty a služby nebo dokonce na fundraisingové aktivity. Mají jednotný design, divák uvidí stejně jako u poznámek vaše odkazy přímo ve videu.

Odkazy již využíváme například u našeho klienta Esthé, což můžete vidět v následujícím videu:

Do karet můžete vkládat vlastní obrázky nebo vybrat jeden z obrázků webu, které vám YouTube navrhne. Povolené jsou formáty JPG, GIF nebo PNG, nesmí být větší než 5 MB a budou oříznuty do tvaru čtverce. Do jednoho videa je možné vložit až 5 karet, které je možné kdykoliv upravit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017