Blog

Martin Peška 19. 8. 2015 Zpět

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil anotace. Odkazy z videa plně nahradily karty

YouTube zrušil tradiční anotace, které umožňovaly v průběhu videa zobrazovat poznámky s odkazy. Plně je nahradily speciální karty, které přinášejí možnost interakce i na mobilních zařízeních.

Karty mohou během videa zobrazit doplňující informace a produkty. Jsou uživatelsky přívětivější než anotace. Jejich nespornou výhodou a jedním z hlavních důvodů, proč byly vytvořeny, je funkčnost na mobilních zařízeních.

Karty lze používat jako odkazy na webové stránky, návštěvníky však můžete směrovat také na jednotlivá videa či na seznamy videí, produkty a služby nebo dokonce na fundraisingové aktivity. Mají jednotný design, divák uvidí stejně jako u poznámek vaše odkazy přímo ve videu.

Odkazy již využíváme například u našeho klienta Esthé, což můžete vidět v následujícím videu:

Do karet můžete vkládat vlastní obrázky nebo vybrat jeden z obrázků webu, které vám YouTube navrhne. Povolené jsou formáty JPG, GIF nebo PNG, nesmí být větší než 5 MB a budou oříznuty do tvaru čtverce. Do jednoho videa je možné vložit až 5 karet, které je možné kdykoliv upravit.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019