Blog

YouTube spouští novou sociální síť. Víme, jak bude vypadat!

YouTube spouští novou sociální síť. Víme, jak bude vypadat!

YouTube přichází s novou funkcí sociální sítě. Jmenuje „Backstage“ a přístup k ní budou mít zatím jen ti nejúspěšnější youtubeři. I přesto se mají běžní uživatelé na co těšit. Pojďme se podívat na to, jak by youtuberská sociální síť měla vypadat!

Backastage má udržet uživatele na YouTube ještě déle

YouTube si chce udržet přízeň svých hvězd i jejich fanoušků. Nechce, aby chodili živě streamovat ke konkurenci, a tak vyvíjí novou funkci s názvem Backstage. Ta umožní uživatelům sdílet řadu multimediálního obsahu včetně fotografií, anket, odkazů, textů a videí mezi všechny své odběratele. Informaci přinesl zahraniční server VentureBeat.

Jak to bude fungovat?

Média uvádějí, že Backstage má vypadat jako časová osa, která se bude zobrazovat v obráceném chronologickém pořadí. Odběratelé se k novému obsahu dostanou jednoduše přes profil uživatele a mohou dostávat notifikace o tom, co nového přibylo ve feedu jejich oblíbence. Kromě toho budou moct sdílet příspěvky z Backstage i do ostatních sociálních sítí.

O dost více zábavy na jednom účtu

Novinkou budou i takzvané „Rich replies“, interaktivní reakce. Odběratelé budou mít možnost odpovídat na příspěvky s vlastními poznámkami, včetně multimediálních funkcí, které by mohly zahrnovat fotografie, videa a GIFy. Vypadá to, že YouTube chce dosáhnout interaktivní komunikace mezi uživateli bez nutnosti přechodu na jinou sociální síť.

YouTube plánuje spuštění ještě na podzim

Internetem koluje zpráva, že by se funkce Backstage mohla spustit už v průběhu podzimu, a to pro mobilní aplikaci jak na androidu, tak na iOS. Fungovat bude samozřejmě i na klasické desktopové verzi.

Backstage budou zatím využívat jen vybrané populární kanály, a i ty zatím v omezených možnostech.

To nejdůležitější proč: Konečně live

Síla a oblíbenost živých videí na sociálních sítích roste, je to trend. Snapchat vsází na prchavost okamžiku hned od svého začátku. Na jaře 2015 zase Twitter na firemním blogu oznámil, že si uživatele mohou nově užívat přímé přenosy či záznamy z vysílání přes službu Periscope. Od té doby se videa zobrazují přímo v rámci tweetu, kde se automaticky spouštějí.

Rok na to v dubnu reagoval Facebook. Nápad si vypůjčil od konkurence, začal vysílat živě přes novou službu Live. Tuhle funci si teď vzal za své i Instagram. Před několika týdny jednoduše obšlehl Snapchat novou funkcí Stories. Ta umožňuje sdílet momenty ze života, které jsou online k zhlédnutí pouze 24 hodin ve speciálním feedu Stories. Není se čemu divit, že právě teď paradoxně reaguje i YouTube, který je největším internetovým serverem pro sdílení videí.

Teď už nám nezbývá nic jiného, než se těšit jak to ve skutečnosti doopravdy bude.

Zdroj: http://venturebeat.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017