Blog

Aleš Vávra 6. 8. 2013 Zpět

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Vyzrajte na Google Adwords a využijte filtr Oblasti pod okrajem

Budujete povědomí o značce pomocí bannerové kampaně v obsahové síti AdWords? Určitě je pro vás v tomto případě velmi důležité cílení. Na začátku každé bannerové kampaně všichni marketéři plánují, kde se mají bannery zobrazovat. Ale kde se vyplatí je NEzobrazovat?

V bannerových kampaních můžete zvolit weby, kde se bannery nebudou zobrazovat nebo lze také zvolit, na jaká klíčová slova se uživatelům zobrazí. Možnosti vyloučení je v AdWords více než dost. Často opomíjeným vylučovacím filtrem je však vyloučení z kategorií, které obsahuje zajímavou funkci. Jedná se o oblasti „pod okrajem“, části webových stránek, které se zákazníkům zobrazí až poté, co posunou prohlíženou stránku dolů.

AdWords vychází ze statistických údajů a považuje reklamu za skutečnou reklamu nad okrajem pouze tehdy, pokud je zobrazena celá na obrazovce při načítání okna prohlížeče. Pokud vyloučíte oblast pod okrajem, zřejmě dojde ke snížení zobrazení, proto bude třeba navýšit rozpočty, aby se bannery zobrazovaly na co nejlepších pozicích.

Podívejte se na rychlý návod, jak na to:

  • Klikněte na kartu Kampaně.
  • Vyberte kampaň ze seznamu.
  • Klikněte na kartu Reklamní síť.
  • Přejděte na konec stránky a klikněte na odkaz Vyloučení.
  • Klikněte na kartu Kategorie.
  • V části Úroveň kampaně klikněte na tlačítko Přidat vyloučení.
  • Zaškrtněte políčko Pod okrajem a uložte.

Nezapomeňte, že nejdůležitější je samotné testování a individuální přístup. Sledujte CRT v kategorii „pod okrajem“ a kolik konverzí pochází z této kategorie. Pozor dávejte i na cenu. V případě velmi nízké ceny za proklik a vysokého konverzního poměru není třeba „pod okrajem“ vylučovat.

Podrobnější návod najdete v nápovědě AdWords ZDE nebo v tomto videu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019