Blog

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

Vytváříme nové kampaně pro značky Converse a Unica

S Converse od května oživujeme (staro)nový design originálních tenisek Chuck Tailor All Star II multikanálovou online kampaní. Skupině Unica realizujeme kampaně ve vyhledávačích a kampaně pro Facebook a to hned v několika zemích EU. Poznejte naše nové klienty!

Připravujeme kampaně pro Unicu v několika evropských zemích

Klinika Unica je jedničkou v oboru asistované reprodukce. Od roku 1994 pomohla na svět 4 000 dětem. Poskytuje profesionální lékařskou péči a spolupracuje s nejmodernějšími a nejvyspělejšími přístroji. Ne nadarmo patří více než 20 let mezi nejlepší kliniku v Evropě.

Při spolupráci s Unicou se zaměřujeme na přípravu kampaní pro vyhledávač Google a sociální síť Facebook, které jsou určeny hned do několika evropských zemí, jako je Velká Británie, Itálie, Francie, Německo a řada dalších.

 „V zahraničním cílení online kampaní se orientujeme především na příjemkyně, jedná se zejména o ženy ve věku 40+, které touží po dítěti. V České republice naopak cílíme především na dárkyně,“ prozradil Project Manager Dušan Smoljak.

Pro Converse jsme oprášili 99 let starý design!

Converse je známá nadnárodní americká společnost vyrábějící proslulé tenisky a oblečení ocejchované pěticípou hvězdou. V návaznosti na spolupráci s A3 Sportem, pro který vytváříme kampaně na produkty značky Adidas, jsme vyhráli tender i pro Converse.

Od května letošního roku tedy pracujeme na multikanálové online kampani, která běží jak v Česku, tak i na Slovensku. Pracujeme na zviditelnění už 99 let starého designu světoznámých tenisek All Star Chuck Tailor II. Realizujeme multikanálovou kampaň, která využívá například Spotify, sociální sítě Facebook a Instagram, Google a RTB (real time bidding).

„Kampaň pro Converse se zaměřuje na kreativce, volnomyšlenkáře, čemuž jsme také úspěšně přizpůsobili cílení i použité kanály,“ zmínil Projekt Manager Matouš Ledvina.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017