Blog

Eva Řeháková 9. 4. 2016 Zpět

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Vitana si zvolila pro online komunikaci MarketUP

Po klientech, jako je Hamé nebo A3 Sport, jsme uspěli ve výběrovém řízení dalšího velkého brandu. Jedná se o potravinářskou společnost Vitana, pro kterou budeme zajišťovat kompletní online marketingové aktivity v roce 2016.

Vitana si vyzkoušela spolupráci s agenturou MarketUP již v loňském roce, kdy jsme pro ni připravili úspěšné kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy. V roce 2016 zajistí MarketUP kompletní řešení online kampaní, digitální kreativy a content marketingu včetně správy Facebooku nebo kampaní na oblíbeném video serveru YouTube.

Přípravu a realizaci jednotlivých kampaní povede Project Manager & Content Strategist Martin Peška. „Martin má za sebou realizace mnoha úspěšných projektů. Tím posledním byla online kampaň pro výrobce domácích potřeb Leifheit, kde jsme optimálním způsobem upravili TV spot pro využití na YouTube a prostřednictvím YouTube kampaně dosáhli maximálního efektu při oslovení cílové skupiny,“ říká Managing Partner MarketUP, Miroslav Král.

V letošním roce už MarketUP připravil pro Vitanu kampaně na Majonézy a tatarky, Bujóny, Chlazenou jíšku ve vaničce nebo na Farmářské polévky.

Farmářské polévky

Čočková, s ovesnými vločkami, bramboračka nebo s červenou čočkou. O Farmářské polévky jen z dobrých surovin projevili zákazníci velký zájem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019