Blog

MarketUP 17. 1. 2017 Zpět

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Vítáme v týmu Láďu, Páju a Linky

Expandujeme a to nejen na trhu. Rozšiřujeme své řady a jedeme dál ve větším počtu nadaných lidí. S radostí vám představujeme naše nové kolegy, kteří se rozhodli posílit tým MarketUP. Vítáme je!

Pavla Rýznarová, Account manager

Pavla vystudovala obor Mezinárodní obchod a Manažerská psychologie a sociologie na VŠE v Praze. Už během studia pracovala jako konzultant pro získávání dotací z fondů EU a jejich administraci. Po třech letech se rozhodla změnit obor a začala spolupracovat s webovým portálem usetreno.cz. Tam vedla vertikálu financí. Jejími klienty byly nejznámější bankovní i nebankovní instituce. To určilo, jakým směrem se bude dále ubírat. Online svět ji doslova uchvátil. Dalším krokem měla být digitální agentura.

„Fascinuje mě, jak online ovlivňuje svět a co vše je možné. Při své práci potřebuji řešit různorodé úkoly a nové situace, abych se stále posouvala dopředu a viděla za sebou výsledky.“

I v osobním životě ráda vystupuje ze své komfortní zóny. Intenzivně se věnuje HCT kruhovým tréninkům. Letošní rok si dokonce vyzkoušela opravdu drsné závody, které nejsou pro každého – Gladiátor či Predátor Race.

 „Dalším nejlepším způsobem, jak si vyčistit hlavu, je projet se na motorce či autem, když počasí motorce nepřeje,“ říká Pavla s úsměvem. „Hlavní je být šťastná.“

V MarketUP má na starosti péči o stávající a nové klienty. Jejím úkolem je nacházet ta nejlepší řešení podle jejich individuálních potřeb a starat se tak o jejich maximální spokojenost.

 

Dang Phuong Linh, Business Development Assistant

Linky studuje třetím rokem bakaláře v oboru Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Už na základní škole byla nevědomky zapojena do obchodu, kdy prodávala na škole ručně vyráběné bužírky svým spolužákům. Ve 14 letech pracovala pro Amway, díky čemuž se naučila umění komunikace s lidmi.

K online marketingu poprvé přičichla v roce 2015, kdy začala pracovat pro první českou online směnárnu Valumat jako asistentka online marketingu. Tato oblast ji nadchla. Její další kroky tedy logicky směřovaly do MarketUP, kde se chce učit a dál rozvíjet.

„Vidím v online marketingu kreativitu, potenciál růstu a hlavně mě zajímalo, jaká práce je skryta za všemi těmi reklamami, které mě pronásledují všude na internetu.“

Kromě online světa se zajímá o módní trendy, ráda si vyjde s přáteli a ve volném čase hraje volejbal.

Ladislav Žižka, Project Manager

Láďa pochází z Ústí nad Labem. Vystudoval Katedru tělesné výchovy a sportu v Plzni. Ze všeho nejvíce miluje zimu a prkno, proto 4 roky trávil mezi semestry na horách jako instruktor. Dále pracoval jako opinion leader pro Red Bull. Ve druhém ročníku ho napadlo založit vlastní firmu, jejíž náplní bylo pořádat největší párty a sportovní eventy pro vysokoškoláky. V tu dobu ho také začal zajímat marketing a začal tvořit v mezinárodní mediální agentuře online marketing pro GE Money a Vodafone.

A jeho záliby? Už od dětství propadl karate a postupně směřoval ke kickboxu a následně i k thai boxu. K tomu všemu hrál dlouho stolní tenis a hokej.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017