Blog

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. Přečtěte si něco o našich nových hrdinech.

Kateřina Bóriková, Campaign Specialist

Káťa vystudovala VŠE a se základy PPC reklamy se seznámila už při studiu. Kampaně jí hned zaujaly a rozhodla se o nich dozvědět víc. Ještě během školy začala proto pracovat v Ušetřeno.cz, kde získala také potřebné praktické dovednosti. Pak si udělala jeden semestr pauzu, ve které odjela na Erasmus do Manchesteru. Přiznává, že cestování ji hodně baví. A dodává, že její nejoblíbenější destinací je Bali.

„Bali je úplně jiný svět… Je tam nádherná příroda a moc milí lidé,“ přiznává.

Kromě cestování také ráda chodí do divadla, stará se o svou malou neteř a synovce, fotí a sportuje.

Do MarketUPu Káťa nastoupila po svém návratu z Erasmu. Také tady má na starosti správu PPC kampaní. Baví ji připravovat kampaně především pro módní průmysl.

 

Jakub Říha, Project Manager

Jakub vystudoval Systémové inženýrství na ČZU a v tuto chvíli dokončuje ještě navazující obor Projektové řízení.

Přestože v MarketUPu pracuje jako projektový manažer, svou profesní kariéru započal jako barista v Costa Coffee. A jak rád dodává, byl v tom fakt dobrej! Po této zkušenosti se ještě při studiu vrhnul do online marketingu, původně jako PPC specialista v menší agentuře. Možnosti, které studium nabízí, však využil naplno a tak si užil i půlroční studijní přestávku v Paříži. Po svém návratu se rozhodl věnovat se již projektovému managementu, oboru, který studuje.

„Když jsem přemýšlel, kde bych mohl své dovednosti rozvíjet, MarketUP byl jasná volba,“ vesele dodává.

Svůj volný čas věnuje rodině, zejména dceři Olivce, kterou svými slovy „hlídá, aby si nerozbila hlavu o zeď“. Hraje fotbal za ČAFC Praha, zajímá se o 2. světovou válku a rád cestuje, zejména do Francie.

 

Hana Gemrotová, Creative Director

Hana má za sebou dlouhá léta práce na pozici Art Director ve velkých mezinárodních ATL agenturách. Podílela se na přípravě televizních reklamních spotů pro Sport.cz, Billu, Unicredit Bank, Staropramen, Březňák a celou řadu dalších. Přiznává však, že právě pivní průmysl ji baví nejvíc. „Pivní spoty jsou z principu zábavné a dělají se proto takřka samy.“

Do onlinu se poprvé naplno dostala až u nás. Působí na pozici kreativní ředitelky a stará se především o tvorbu kreativy pro multikanálové a video kampaně. Hanu jsme důkladně vyzpovídali a rozhovor s ní si můžete přečíst tady.

Ve svém volném čase se Hana věnuje rodině a příteli. Když má volno, tak ráda cestuje a pochutnává si na dobrém jídle. Hana má v lásce spíš letní měsíce, jak sama dodává „jediná snesitelná zima, je pro mě ta na horách - jezdím na prkně". Sporty všeobecně miluje. Mezi její nejoblíbenější patří běhání, hotjoga, skate a kolo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018