Blog

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. Přečtěte si něco o našich nových hrdinech.

Kateřina Bóriková, Campaign Specialist

Káťa vystudovala VŠE a se základy PPC reklamy se seznámila už při studiu. Kampaně jí hned zaujaly a rozhodla se o nich dozvědět víc. Ještě během školy začala proto pracovat v Ušetřeno.cz, kde získala také potřebné praktické dovednosti. Pak si udělala jeden semestr pauzu, ve které odjela na Erasmus do Manchesteru. Přiznává, že cestování ji hodně baví. A dodává, že její nejoblíbenější destinací je Bali.

„Bali je úplně jiný svět… Je tam nádherná příroda a moc milí lidé,“ přiznává.

Kromě cestování také ráda chodí do divadla, stará se o svou malou neteř a synovce, fotí a sportuje.

Do MarketUPu Káťa nastoupila po svém návratu z Erasmu. Také tady má na starosti správu PPC kampaní. Baví ji připravovat kampaně především pro módní průmysl.

 

Jakub Říha, Project Manager

Jakub vystudoval Systémové inženýrství na ČZU a v tuto chvíli dokončuje ještě navazující obor Projektové řízení.

Přestože v MarketUPu pracuje jako projektový manažer, svou profesní kariéru započal jako barista v Costa Coffee. A jak rád dodává, byl v tom fakt dobrej! Po této zkušenosti se ještě při studiu vrhnul do online marketingu, původně jako PPC specialista v menší agentuře. Možnosti, které studium nabízí, však využil naplno a tak si užil i půlroční studijní přestávku v Paříži. Po svém návratu se rozhodl věnovat se již projektovému managementu, oboru, který studuje.

„Když jsem přemýšlel, kde bych mohl své dovednosti rozvíjet, MarketUP byl jasná volba,“ vesele dodává.

Svůj volný čas věnuje rodině, zejména dceři Olivce, kterou svými slovy „hlídá, aby si nerozbila hlavu o zeď“. Hraje fotbal za ČAFC Praha, zajímá se o 2. světovou válku a rád cestuje, zejména do Francie.

 

Hana Gemrotová, Creative Director

Hana má za sebou dlouhá léta práce na pozici Art Director ve velkých mezinárodních ATL agenturách. Podílela se na přípravě televizních reklamních spotů pro Sport.cz, Billu, Unicredit Bank, Staropramen, Březňák a celou řadu dalších. Přiznává však, že právě pivní průmysl ji baví nejvíc. „Pivní spoty jsou z principu zábavné a dělají se proto takřka samy.“

Do onlinu se poprvé naplno dostala až u nás. Působí na pozici kreativní ředitelky a stará se především o tvorbu kreativy pro multikanálové a video kampaně. Hanu jsme důkladně vyzpovídali a rozhovor s ní si můžete přečíst tady.

Ve svém volném čase se Hana věnuje rodině a příteli. Když má volno, tak ráda cestuje a pochutnává si na dobrém jídle. Hana má v lásce spíš letní měsíce, jak sama dodává „jediná snesitelná zima, je pro mě ta na horách - jezdím na prkně". Sporty všeobecně miluje. Mezi její nejoblíbenější patří běhání, hotjoga, skate a kolo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018