Blog

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. Přečtěte si něco o našich nových hrdinech.

Kateřina Bóriková, Campaign Specialist

Káťa vystudovala VŠE a se základy PPC reklamy se seznámila už při studiu. Kampaně jí hned zaujaly a rozhodla se o nich dozvědět víc. Ještě během školy začala proto pracovat v Ušetřeno.cz, kde získala také potřebné praktické dovednosti. Pak si udělala jeden semestr pauzu, ve které odjela na Erasmus do Manchesteru. Přiznává, že cestování ji hodně baví. A dodává, že její nejoblíbenější destinací je Bali.

„Bali je úplně jiný svět… Je tam nádherná příroda a moc milí lidé,“ přiznává.

Kromě cestování také ráda chodí do divadla, stará se o svou malou neteř a synovce, fotí a sportuje.

Do MarketUPu Káťa nastoupila po svém návratu z Erasmu. Také tady má na starosti správu PPC kampaní. Baví ji připravovat kampaně především pro módní průmysl.

 

Jakub Říha, Project Manager

Jakub vystudoval Systémové inženýrství na ČZU a v tuto chvíli dokončuje ještě navazující obor Projektové řízení.

Přestože v MarketUPu pracuje jako projektový manažer, svou profesní kariéru započal jako barista v Costa Coffee. A jak rád dodává, byl v tom fakt dobrej! Po této zkušenosti se ještě při studiu vrhnul do online marketingu, původně jako PPC specialista v menší agentuře. Možnosti, které studium nabízí, však využil naplno a tak si užil i půlroční studijní přestávku v Paříži. Po svém návratu se rozhodl věnovat se již projektovému managementu, oboru, který studuje.

„Když jsem přemýšlel, kde bych mohl své dovednosti rozvíjet, MarketUP byl jasná volba,“ vesele dodává.

Svůj volný čas věnuje rodině, zejména dceři Olivce, kterou svými slovy „hlídá, aby si nerozbila hlavu o zeď“. Hraje fotbal za ČAFC Praha, zajímá se o 2. světovou válku a rád cestuje, zejména do Francie.

 

Hana Gemrotová, Creative Director

Hana má za sebou dlouhá léta práce na pozici Art Director ve velkých mezinárodních ATL agenturách. Podílela se na přípravě televizních reklamních spotů pro Sport.cz, Billu, Unicredit Bank, Staropramen, Březňák a celou řadu dalších. Přiznává však, že právě pivní průmysl ji baví nejvíc. „Pivní spoty jsou z principu zábavné a dělají se proto takřka samy.“

Do onlinu se poprvé naplno dostala až u nás. Působí na pozici kreativní ředitelky a stará se především o tvorbu kreativy pro multikanálové a video kampaně. Hanu jsme důkladně vyzpovídali a rozhovor s ní si můžete přečíst tady.

Ve svém volném čase se Hana věnuje rodině a příteli. Když má volno, tak ráda cestuje a pochutnává si na dobrém jídle. Hana má v lásce spíš letní měsíce, jak sama dodává „jediná snesitelná zima, je pro mě ta na horách - jezdím na prkně". Sporty všeobecně miluje. Mezi její nejoblíbenější patří běhání, hotjoga, skate a kolo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zásadní změny v marketingu: Nové role CMOs a marketingových agentur

Nový přístup k zákazníkům a moderní digitální technologie zásadním způsobem mění úlohu dnešních šéfů marketingu. I toho se týkal …

27. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Smartphony, video a umělá inteligence

Proč jsou smartphony a video pro reklamu klíčové? A jak bude vypadat budoucnost reklamy s umělou inteligencí? Zjistěte, co zaznělo na letošn…

25. 10. 2017

Průzkumník příspěvků: Hrozí nám konec organického dosahu na Facebooku?

Facebook aktuálně testuje novou funkci zobrazování příspěvků stránek, která může zasadit pomyslný hřebík do rakve organickému dosahu. …

24. 10. 2017

Zásadní změny v marketingu: Perspektiva se obrací přímo k zákazníkovi

Podzimní konference Advertising Week a Google Partner Summit přinesly zcela zásadní novinky, které změní další směrování marketingu a rekl…

20. 10. 2017

Jak jsme na teambuildingu zdolali výšky, dálky i hloubky

V prvním říjnovém týdnu jsme opět po několika měsících vyrazili utužovat náš pracovní kolektiv. V našem týmu přibylo několik nových…

10. 10. 2017

Vystoupili jsme na konferencích Retail in Detail a Brand Management

Začátkem podzimu proběhly v Praze dvě významné marketingové konference, na kterých nechyběl ani MarketUP. A protože v našem týmu milujeme …

26. 9. 2017