Blog

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Rodinka MarketUP se opět rozrostla. Tentokrát vám představujeme tři ženy, které jsou nyní novými posilami našeho týmu.

Diana Walsh, Social Media Specialist & Copywriter

Diana vystudovala francouzštinu a češtinu na Pedagogické fakultě UK v Praze. Po státnicích si odskočila na mateřskou, nicméně ani tehdy nezahálela. Pokračovala ve studiu na FSV UK, obor Mediální studia, kde by měla v nejbližší době finišovat.

K práci v online marketingu se dostala díky svojí vášni pro psaní a smyslu pro humor.

Chtěla jsem spojit svou lásku k literatuře a psaní s profesním životem, a protože mě baví sociální sítě, jasnou volbou pro mě byl copywriting. V MarketUP jsme si vzájemně padli do oka a já mám radost, že moje práce je mým koníčkem.“

Ve volném čase se věnuje oděvní tvorbě, ke které ji dovedla její maminka. Několik let hrála v amatérském divadelním spolku BioDivadlo. Kromě toho se věnovala divadelní improvizaci. Hraní je pro ni velkým naplněním. Proto se věnuje (spolu)tvorbě videí na kanálech českých Youtuberů. Kromě toho hrála i v několika reklamách.

Kromě práce copywriterky, rodiny, hraní a šití se Diana věnuje i vzdělávání. Na středních školách přednáší studentům o sociologických tématech v rámci projektu Sociální vědy studentům při FSV UK.

Gabriela Krzyžanková, Business Development Assistant

Gabriela studuje mezinárodní ekonomické vztahy a diplomacii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ale jak sama přiznává, praxe, kterou získává díky práci v MarketUP, jí dává mnohem více zkušeností a znalostí než samotné studium.

„Bohužel musím uznat, že tento obor jsem si nejspíš nevybrala správně. Můj studentský život zatím naplňuje práce v MarketUP nejméně o 70 % více než studium, a také mě mnohonásobně více baví.  Svět onlinu je pro mě něčím fascinujícím!“

Gábi má mnoho zkušeností s prací v zahraničí (delegátka, animátorka, pokojská), miluje práci s lidmi a dětmi. „Ve volném čase ráda učím plavat nebo dělám rozhodčí na českých plaveckých závodech. Baví mě učit se cizí jazyky, sportovat (plavání, běh, kruhový trénink), trávit čas s rodinou a přáteli, cestovat, relaxovat u seriálu nebo filmu a poznávat nové lidi.“

Jana Plháková, Receptionist

Jana studovala filosofii a germanistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Dříve pracovala jako baristka. Práce s lidmi ji naplňuje a nedokázala by pracovat někde v ústranní bez jakéhokoliv kontaktu. Před svým nástupem do MarketUP, pracovala jako office/HR/event manažerka v cateringové firmě a zároveň jako provozní přidružené restaurace.

A proč se rozhodla přidat k našemu týmu? Zde je odpověď: „Já potřebuji k práci pohodu, super lidi a příjemné prostředí, kde se můžu projevit. To jsem našla tady, v MarketUP. Když jsem poprvé přišla, všichni se na mě usmívali. A to trvá pořád.“

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017