Blog

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Rodinka MarketUP se opět rozrostla. Tentokrát vám představujeme tři ženy, které jsou nyní novými posilami našeho týmu.

Diana Walsh, Social Media Specialist & Copywriter

Diana vystudovala francouzštinu a češtinu na Pedagogické fakultě UK v Praze. Po státnicích si odskočila na mateřskou, nicméně ani tehdy nezahálela. Pokračovala ve studiu na FSV UK, obor Mediální studia, kde by měla v nejbližší době finišovat.

K práci v online marketingu se dostala díky svojí vášni pro psaní a smyslu pro humor.

Chtěla jsem spojit svou lásku k literatuře a psaní s profesním životem, a protože mě baví sociální sítě, jasnou volbou pro mě byl copywriting. V MarketUP jsme si vzájemně padli do oka a já mám radost, že moje práce je mým koníčkem.“

Ve volném čase se věnuje oděvní tvorbě, ke které ji dovedla její maminka. Několik let hrála v amatérském divadelním spolku BioDivadlo. Kromě toho se věnovala divadelní improvizaci. Hraní je pro ni velkým naplněním. Proto se věnuje (spolu)tvorbě videí na kanálech českých Youtuberů. Kromě toho hrála i v několika reklamách.

Kromě práce copywriterky, rodiny, hraní a šití se Diana věnuje i vzdělávání. Na středních školách přednáší studentům o sociologických tématech v rámci projektu Sociální vědy studentům při FSV UK.

Gabriela Krzyžanková, Business Development Assistant

Gabriela studuje mezinárodní ekonomické vztahy a diplomacii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ale jak sama přiznává, praxe, kterou získává díky práci v MarketUP, jí dává mnohem více zkušeností a znalostí než samotné studium.

„Bohužel musím uznat, že tento obor jsem si nejspíš nevybrala správně. Můj studentský život zatím naplňuje práce v MarketUP nejméně o 70 % více než studium, a také mě mnohonásobně více baví.  Svět onlinu je pro mě něčím fascinujícím!“

Gábi má mnoho zkušeností s prací v zahraničí (delegátka, animátorka, pokojská), miluje práci s lidmi a dětmi. „Ve volném čase ráda učím plavat nebo dělám rozhodčí na českých plaveckých závodech. Baví mě učit se cizí jazyky, sportovat (plavání, běh, kruhový trénink), trávit čas s rodinou a přáteli, cestovat, relaxovat u seriálu nebo filmu a poznávat nové lidi.“

Jana Plháková, Receptionist

Jana studovala filosofii a germanistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Dříve pracovala jako baristka. Práce s lidmi ji naplňuje a nedokázala by pracovat někde v ústranní bez jakéhokoliv kontaktu. Před svým nástupem do MarketUP, pracovala jako office/HR/event manažerka v cateringové firmě a zároveň jako provozní přidružené restaurace.

A proč se rozhodla přidat k našemu týmu? Zde je odpověď: „Já potřebuji k práci pohodu, super lidi a příjemné prostředí, kde se můžu projevit. To jsem našla tady, v MarketUP. Když jsem poprvé přišla, všichni se na mě usmívali. A to trvá pořád.“

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018