Blog

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Vítáme v týmu Gábi, Janu a Dianu!

Rodinka MarketUP se opět rozrostla. Tentokrát vám představujeme tři ženy, které jsou nyní novými posilami našeho týmu.

Diana Walsh, Social Media Specialist & Copywriter

Diana vystudovala francouzštinu a češtinu na Pedagogické fakultě UK v Praze. Po státnicích si odskočila na mateřskou, nicméně ani tehdy nezahálela. Pokračovala ve studiu na FSV UK, obor Mediální studia, kde by měla v nejbližší době finišovat.

K práci v online marketingu se dostala díky svojí vášni pro psaní a smyslu pro humor.

Chtěla jsem spojit svou lásku k literatuře a psaní s profesním životem, a protože mě baví sociální sítě, jasnou volbou pro mě byl copywriting. V MarketUP jsme si vzájemně padli do oka a já mám radost, že moje práce je mým koníčkem.“

Ve volném čase se věnuje oděvní tvorbě, ke které ji dovedla její maminka. Několik let hrála v amatérském divadelním spolku BioDivadlo. Kromě toho se věnovala divadelní improvizaci. Hraní je pro ni velkým naplněním. Proto se věnuje (spolu)tvorbě videí na kanálech českých Youtuberů. Kromě toho hrála i v několika reklamách.

Kromě práce copywriterky, rodiny, hraní a šití se Diana věnuje i vzdělávání. Na středních školách přednáší studentům o sociologických tématech v rámci projektu Sociální vědy studentům při FSV UK.

Gabriela Krzyžanková, Business Development Assistant

Gabriela studuje mezinárodní ekonomické vztahy a diplomacii na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ale jak sama přiznává, praxe, kterou získává díky práci v MarketUP, jí dává mnohem více zkušeností a znalostí než samotné studium.

„Bohužel musím uznat, že tento obor jsem si nejspíš nevybrala správně. Můj studentský život zatím naplňuje práce v MarketUP nejméně o 70 % více než studium, a také mě mnohonásobně více baví.  Svět onlinu je pro mě něčím fascinujícím!“

Gábi má mnoho zkušeností s prací v zahraničí (delegátka, animátorka, pokojská), miluje práci s lidmi a dětmi. „Ve volném čase ráda učím plavat nebo dělám rozhodčí na českých plaveckých závodech. Baví mě učit se cizí jazyky, sportovat (plavání, běh, kruhový trénink), trávit čas s rodinou a přáteli, cestovat, relaxovat u seriálu nebo filmu a poznávat nové lidi.“

Jana Plháková, Receptionist

Jana studovala filosofii a germanistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Dříve pracovala jako baristka. Práce s lidmi ji naplňuje a nedokázala by pracovat někde v ústranní bez jakéhokoliv kontaktu. Před svým nástupem do MarketUP, pracovala jako office/HR/event manažerka v cateringové firmě a zároveň jako provozní přidružené restaurace.

A proč se rozhodla přidat k našemu týmu? Zde je odpověď: „Já potřebuji k práci pohodu, super lidi a příjemné prostředí, kde se můžu projevit. To jsem našla tady, v MarketUP. Když jsem poprvé přišla, všichni se na mě usmívali. A to trvá pořád.“

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Co nového odhalil Google na Agency Day?

29. ledna 2018 jsme se zúčastnili Google Agency Day, každoroční výroční konference pro certifikované Google partnery. Z akce jsme si odnesli …

31. 1. 2018

Naše TOP 5 kampaně v loňském roce

Na následujících řádcích se s vámi podělíme o přehled nezajímavějších kampaní za rok 2017. Výběr nebyl jednoduchý, protože skvělý…

30. 1. 2018

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak …

26. 1. 2018

#FacebookZero: Proč potřebujeme novou strategii?

Nový rok s sebou přinesl také velkou facebookovou novinku, kterou sice ocení uživatelé, správci Stránek ale zřejmě zapláčou. Jak se připr…

18. 1. 2018

Digitální trendy pro rok 2018

Rok 2018 bude pro online zlomový. Můžeme očekávat obrovský nárůst používání umělé inteligence, propad dosavadních vyhledávacích monop…

17. 1. 2018

Jak oslovit mileniály? Na Instagramu!

Potenciál Instagramu pro firmy neustále narůstá. Zjistěte, jak tuto síť využívat, abyste nezůstali pozadu.

5. 1. 2018