Blog

Andrea Marešová 5. 11. 2018 Zpět

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

Přelom léta a podzimu je období sklizně. Nám se letos podařilo sklidit opravdu velký úspěch ve výběrových řízeních řetězce Billa a mobilního operátora T-Mobile. Dále jsme zahájili spolupráci s Modrou pyramidou a spouštíme vánoční kampaň luxusní značky Moser. Tyto značky patří mezi nejvýznamnější ve svém oboru, proto jsme pyšní, že můžeme pro naše nové klienty pracovat.

Billa - vítězství podruhé za sebou

Výběrové řízení pro obchodní řetězec BILLA jsme vyhráli už loni. Výzva, která před námi stála tento rok, přišla z rakouské centrály. Přestože jsme pro klienta odváděli velmi dobrou práci, rakouská centrála trvala na vypsání každoročního tendru. Náš tým pod vedením digitálního stratéga Martina Pešky ukázal, že máme o spolupráci velký zájem a že víme, kam chceme klienta během následujícího roku posunout. Celá parta radostně oslavovala, když jsme se dozvěděli, že jsme to opravdu dokázali a obhájili naši pozici. Ještě větší radost nám dělá, že jsme získali klientovu důvěru a nyní se staráme o kompletní digitální strategii a digitální komunikaci řetězce.

T-mobile: výhra nad 12 agenturami

Výběrové řízení pro mobilního operátora T-Mobile je trochu jiným příběhem. Náročné několikakolové výběrové řízení trvalo čtyři měsíce a podílel se na něm pětičlenný tým agentury pod vedením Ladislava Žižky. Díky tvrdé práci na poli analytiky a reportingu jsme uspěli v konkurenci 12 agentur a přivítali T-Mobile mezi naše výkonnostní klienty. Po výhře v tendru zajišťujeme performance kampaně v Google Ads a Seznam Sklik.


Modrá Pyramida a Moser


Modrá pyramida je druhá největší stavební spořitelna, která se v poslední době zapsala do povědomí diváků hlavně televizní reklamou s hercem Tomášem Matonohou. TV reklama však nezasáhne zdaleka všechny, obzvlášť mladší cílová skupina je zvyklá si obsah vybírat. Proto nás těší, že můžeme Modré pyramidě pomoci s rozšířením zásahu prostřednictvím digitálního videa. Od podzimu realizujeme pro tuto finanční instituci videokampaně na YouTube a testujeme řadu novinek včetně Brandliftu 2.0.

Pokud máte rádi Vánoce a luxus, bude vás zajímat naše práce pro značku Moser, výrobce luxusních výrobků z křišťálového skla. Digitální komunikace luxusních brandů je v poslední době diskutované téma a vážíme si, že si sklárna Moser vybrala právě agenturu MarketUP. Navazujeme tak na naše zkušenosti s luxusním oborem, které máme díky spolupráci s řetězci prodejen Guess, Geox, Armani, Hugo Boss a italskou šperkařskou značkou BVLGARI. Naše vánoční kampaň pro značku Moser bude podporovat prodej exkluzivních nápojových setů. Pokud stále nemáte vánoční dárek, můžete se inspirovat na speciálním webu www.moser.christmas/, ze kterého na vás určitě dýchne atmosféra Vánoc.

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat.

A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018