Blog

Eva Řeháková 5. 12. 2014 Zpět

Vánoční večírek MarketUP byl veselý, plný dobrého jídla a pití

Vánoční večírek MarketUP byl veselý, plný dobrého jídla a pití

Na letošním vánočním večírku MarketUP rozhodně nuda nebyla. Večer jsme začali v nově otevřené konírně ve Wine Food Marketu na Smíchově, kde nám kuchaři připravili skvělé pokrmy z různých druhů masa. Nechybělo dobré víno ani slavnostní nálada.

MarketUP vyrazil na večírek ve čtvrtek 4. 12. rovnou z práce. Jakmile se všichni kolegové sešli u dlouhého svátečního stolu, mohly začít hody. Celý večer jsme si skvěle užili a najedli i napili se do sytosti. Kolem půlnoci se někteří členové týmu rozloučili, vytrvalci pokračovali dále na párty, která končila až v brzkých ranních hodinách. Nutno říci, že druhý den se do práce nevstávalo nejlépe :-)

Vánoční večírek MarketUP

Skvělé jídlo i pití

Skvělé jídlo na večírku

Jídlo na vánočním večírku MarketUP

Další fotografie z večera můžete zhlédnout v našem fotoalbu na Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019