Blog

Martin Peška 25. 8. 2015 Zpět

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

Zvýšit povědomí o značce Manner prostřednictvím internetu při příležitosti výročí 125 let od jejího vzniku. Takový byl požadavek výrobce oblíbených sušenek Manner, se kterým jsme navázali spolupráci. V rekordně krátkém čase jsme připravili multikanálovou online kampaň, která překonala odhadované cíle.

Abychom dosáhli stanovených cílů, mezi které patřilo například zvýšení zásahu TV kampaně prostřednictvím YouTube reklamy nebo zvýšení počtu fanoušků na Facebooku, aplikovali jsme téměř všechny dostupné online taktiky.

Začali jsme úpravou a vytvořením nové kreativy pro display kampaň a Facebook Ads. Založili jsme YouTube kanál a zajistili nahrání spotů a přípravu grafických podkladů. Následovalo sestavení PPC bannerové kampaně, kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a spuštění videokampaní na YouTube a kampaní na Facebooku. 

Sušenky Manner na Facebooku

Reklama na Manner na Facebooku.

Sestavení kampaně proběhlo poslední květnový pátek a o víkendu tak, aby byla zahájena hned v pondělí 1. června. Kampaň běžela v médiích během června a přeplnila všechny odhadované cíle v zásahu cílové skupiny, zapojení uživatelů, návštěv webu a shlédnutí videa. V počtu nově získaných FB fanoušků atakovala nárůst požadovaný klientem.

Sušenky Manner v MarketUP

Společnosti MANNER děkujeme za bohatou nadílku, kterou nás obdarovala. Sušenky a další cukrovinky jsou vážně skvělé! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019