Blog

Martin Peška 25. 8. 2015 Zpět

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

V rekordním čase jsme zvýšili povědomí o značce Manner

Zvýšit povědomí o značce Manner prostřednictvím internetu při příležitosti výročí 125 let od jejího vzniku. Takový byl požadavek výrobce oblíbených sušenek Manner, se kterým jsme navázali spolupráci. V rekordně krátkém čase jsme připravili multikanálovou online kampaň, která překonala odhadované cíle.

Abychom dosáhli stanovených cílů, mezi které patřilo například zvýšení zásahu TV kampaně prostřednictvím YouTube reklamy nebo zvýšení počtu fanoušků na Facebooku, aplikovali jsme téměř všechny dostupné online taktiky.

Začali jsme úpravou a vytvořením nové kreativy pro display kampaň a Facebook Ads. Založili jsme YouTube kanál a zajistili nahrání spotů a přípravu grafických podkladů. Následovalo sestavení PPC bannerové kampaně, kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a spuštění videokampaní na YouTube a kampaní na Facebooku. 

Sušenky Manner na Facebooku

Reklama na Manner na Facebooku.

Sestavení kampaně proběhlo poslední květnový pátek a o víkendu tak, aby byla zahájena hned v pondělí 1. června. Kampaň běžela v médiích během června a přeplnila všechny odhadované cíle v zásahu cílové skupiny, zapojení uživatelů, návštěv webu a shlédnutí videa. V počtu nově získaných FB fanoušků atakovala nárůst požadovaný klientem.

Sušenky Manner v MarketUP

Společnosti MANNER děkujeme za bohatou nadílku, kterou nás obdarovala. Sušenky a další cukrovinky jsou vážně skvělé! 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017