Blog

20. 10. 2018 Zpět

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

Thunderbird School of Global Management je součástí Arizonské státní univerzity ve Phoenixu. Její MBA a MGM programy se řadí k nejlepším ve výuce řízení mezinárodního byznysu v celosvětovém měřítku a absolvují je manažeři a ředitelé, kteří mají za sebou již několikaletou praxi. Studenti v rámci výuky navštíví vybrané země Latinské Ameriky, Asie a Evropy, kde se seznámí s místním podnikatelským prostředím a podniknou sérii setkání s managementem významných firem. 

Návštívili nás vzácní hosté

V letošním říjnu navštívili Česko a Německo studenti programů online Master of Global Management (online MGM) a executive Master of Global Management (EMGM). Byli mezi nimi zastoupeni ředitelé a manažeři globálních ústředí firem TechData, Chase Bank, Garmin International, Hilti, Lockheed Martin, Reebok International, Honeywell Aerospace a řady dalších.

Jejich nabitý týdenní program zahrnoval workshopy ve společnostech SAP, Vodafone, PPF Group, Amazon a Aero Vodochody v Praze, Foxconn Technology v Kutné Hoře, Volkswagen v Dráždanech a Škoda v Mladé Boleslavi.

Jak se dělá byznys ve střední Evropě

Speciální součástí programu je pravidelně rovněž panelová diskuze s dřívějšími absolventy univerzity Thunderbird na téma „Doing business in Czech Republic & CEE“. Ta se věnuje podnikatelskému prostředí u nás a v okolních zemích. Absolventi, tzv. „Thunderbird Alumni“, kteří pracují ve vrcholových pozicích, sdílí s účastníky své zkušenosti, životní příběhy a přínosy studia Thunderbird pro jejich další kariéru. Letos, stejně jako loni, se účastnil diskuze v roli panelisty i náš CEO Miroslav Král, který absolvoval exekutivní program globálního managementu na Thunderbird v roce 2008.

Dějištěm panelových diskuzí se staly krásné prostory agentury MarketUP, které Miroslav Král poskytl pro tuto příležitost. Ve dnech 11. a 18. října ve večerních hodinách zaplnilo „relax room“ agentury celkem téměř 50 studentů a profesorů obou programů online MGM a executive MGM.

Obě panelové diskuze se vydařily, měly skvělou atmosféru a dle zpětné vazby od profesorů byly všemi účastníky velice dobře hodnoceny.

Jsme velmi rádi, že jsme mohli podpořit Českou republiku a podnikatelské prostředí u nás.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018