Blog

20. 10. 2018 Zpět

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

Thunderbird School of Global Management je součástí Arizonské státní univerzity ve Phoenixu. Její MBA a MGM programy se řadí k nejlepším ve výuce řízení mezinárodního byznysu v celosvětovém měřítku a absolvují je manažeři a ředitelé, kteří mají za sebou již několikaletou praxi. Studenti v rámci výuky navštíví vybrané země Latinské Ameriky, Asie a Evropy, kde se seznámí s místním podnikatelským prostředím a podniknou sérii setkání s managementem významných firem. 

Návštívili nás vzácní hosté

V letošním říjnu navštívili Česko a Německo studenti programů online Master of Global Management (online MGM) a executive Master of Global Management (EMGM). Byli mezi nimi zastoupeni ředitelé a manažeři globálních ústředí firem TechData, Chase Bank, Garmin International, Hilti, Lockheed Martin, Reebok International, Honeywell Aerospace a řady dalších.

Jejich nabitý týdenní program zahrnoval workshopy ve společnostech SAP, Vodafone, PPF Group, Amazon a Aero Vodochody v Praze, Foxconn Technology v Kutné Hoře, Volkswagen v Dráždanech a Škoda v Mladé Boleslavi.

Jak se dělá byznys ve střední Evropě

Speciální součástí programu je pravidelně rovněž panelová diskuze s dřívějšími absolventy univerzity Thunderbird na téma „Doing business in Czech Republic & CEE“. Ta se věnuje podnikatelskému prostředí u nás a v okolních zemích. Absolventi, tzv. „Thunderbird Alumni“, kteří pracují ve vrcholových pozicích, sdílí s účastníky své zkušenosti, životní příběhy a přínosy studia Thunderbird pro jejich další kariéru. Letos, stejně jako loni, se účastnil diskuze v roli panelisty i náš CEO Miroslav Král, který absolvoval exekutivní program globálního managementu na Thunderbird v roce 2008.

Dějištěm panelových diskuzí se staly krásné prostory agentury MarketUP, které Miroslav Král poskytl pro tuto příležitost. Ve dnech 11. a 18. října ve večerních hodinách zaplnilo „relax room“ agentury celkem téměř 50 studentů a profesorů obou programů online MGM a executive MGM.

Obě panelové diskuze se vydařily, měly skvělou atmosféru a dle zpětné vazby od profesorů byly všemi účastníky velice dobře hodnoceny.

Jsme velmi rádi, že jsme mohli podpořit Českou republiku a podnikatelské prostředí u nás.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019