Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2017 Zpět

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos. V čele s naší HR Managerkou Sárou už chystáme program, který snad trumfne i předchozí ročník!

Pracovní veletrh Digijobs, který vznikl v dílně pořadatelů Marketing Festivalu a Digisemestru, má za úkol propojit ty nejzajímavější zaměstnavatele se zájemci o práci v online marketingu. Letošní ročník se bude konat 3. května v prostorách Nákladového nádraží Žižkov a představí patnáct zaměstnavatelů z řad agentur i známých značek.

První Digijobs proběhl v roce 2016

První Digijobs se konal v roce 2016 v prostorách Radlické kulturní sportovny. Zdroj: Digijobs.cz

Jak probíhal loňský ročník?

Na stánku MarketUP jsme se v loňském roce seznámili s desítkami zajímavých mladých lidí, z nichž mnozí měli zájem s námi pracovat. Příjemně jsme si popovídali, představili naši firmu a za pojídání čokoládových bonbónů zodpověděli všechny dotazy zájemců. Nakonec jsme uspořádali soutěž o vouchery do oblíbené restaurace Brasileiro, která probíhala jak jinak než online.

Přijďte za námi na fotbálek!

Celé odpoledne jsme si skvěle užili a věříme, že letošní ročník bude ještě o stupínek lepší! Připravujeme pro návštěvníky „chillzónu“, kde nebude chybět stolní fotbálek o ceny, drobné občerstvení a především pořádná pohoda. My už trénujeme, tak nepodceňte přípravu! (Ne nebojte, necháme vás vyhrát ;-))

Stánek MarketUP

Na stánku MarketUP jsme rozdávali brožury o naší agentuře, ale také bonbóny, úsměv a dva vouchery do Brasileira. Zdroj: Digijobs.cz

Kdo by neměl na Digijobs chybět?

Digijobs je určen především těm, kdo mají zájem o práci v online marketingu. Ať už se jedná o studenty, absolventy nebo zkušené marketéry. Pracovních příležitostí nabídne víc než dost. Mohou se na něj však vypravit i lidé z marketingu, kteří práci momentálně nehledají. Ti budou mít možnost potkat se s dalšími odborníky z oboru a příjemně si popovídat třeba u kávy.

Více si o veletrhu Digijobs můžete přečíst na blogu pořadatele Jindřicha Fáborského.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019