Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2017 Zpět

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos. V čele s naší HR Managerkou Sárou už chystáme program, který snad trumfne i předchozí ročník!

Pracovní veletrh Digijobs, který vznikl v dílně pořadatelů Marketing Festivalu a Digisemestru, má za úkol propojit ty nejzajímavější zaměstnavatele se zájemci o práci v online marketingu. Letošní ročník se bude konat 3. května v prostorách Nákladového nádraží Žižkov a představí patnáct zaměstnavatelů z řad agentur i známých značek.

První Digijobs proběhl v roce 2016

První Digijobs se konal v roce 2016 v prostorách Radlické kulturní sportovny. Zdroj: Digijobs.cz

Jak probíhal loňský ročník?

Na stánku MarketUP jsme se v loňském roce seznámili s desítkami zajímavých mladých lidí, z nichž mnozí měli zájem s námi pracovat. Příjemně jsme si popovídali, představili naši firmu a za pojídání čokoládových bonbónů zodpověděli všechny dotazy zájemců. Nakonec jsme uspořádali soutěž o vouchery do oblíbené restaurace Brasileiro, která probíhala jak jinak než online.

Přijďte za námi na fotbálek!

Celé odpoledne jsme si skvěle užili a věříme, že letošní ročník bude ještě o stupínek lepší! Připravujeme pro návštěvníky „chillzónu“, kde nebude chybět stolní fotbálek o ceny, drobné občerstvení a především pořádná pohoda. My už trénujeme, tak nepodceňte přípravu! (Ne nebojte, necháme vás vyhrát ;-))

Stánek MarketUP

Na stánku MarketUP jsme rozdávali brožury o naší agentuře, ale také bonbóny, úsměv a dva vouchery do Brasileira. Zdroj: Digijobs.cz

Kdo by neměl na Digijobs chybět?

Digijobs je určen především těm, kdo mají zájem o práci v online marketingu. Ať už se jedná o studenty, absolventy nebo zkušené marketéry. Pracovních příležitostí nabídne víc než dost. Mohou se na něj však vypravit i lidé z marketingu, kteří práci momentálně nehledají. Ti budou mít možnost potkat se s dalšími odborníky z oboru a příjemně si popovídat třeba u kávy.

Více si o veletrhu Digijobs můžete přečíst na blogu pořadatele Jindřicha Fáborského.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017