Blog

Eva Řeháková 17. 4. 2017 Zpět

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos. V čele s naší HR Managerkou Sárou už chystáme program, který snad trumfne i předchozí ročník!

Pracovní veletrh Digijobs, který vznikl v dílně pořadatelů Marketing Festivalu a Digisemestru, má za úkol propojit ty nejzajímavější zaměstnavatele se zájemci o práci v online marketingu. Letošní ročník se bude konat 3. května v prostorách Nákladového nádraží Žižkov a představí patnáct zaměstnavatelů z řad agentur i známých značek.

První Digijobs proběhl v roce 2016

První Digijobs se konal v roce 2016 v prostorách Radlické kulturní sportovny. Zdroj: Digijobs.cz

Jak probíhal loňský ročník?

Na stánku MarketUP jsme se v loňském roce seznámili s desítkami zajímavých mladých lidí, z nichž mnozí měli zájem s námi pracovat. Příjemně jsme si popovídali, představili naši firmu a za pojídání čokoládových bonbónů zodpověděli všechny dotazy zájemců. Nakonec jsme uspořádali soutěž o vouchery do oblíbené restaurace Brasileiro, která probíhala jak jinak než online.

Přijďte za námi na fotbálek!

Celé odpoledne jsme si skvěle užili a věříme, že letošní ročník bude ještě o stupínek lepší! Připravujeme pro návštěvníky „chillzónu“, kde nebude chybět stolní fotbálek o ceny, drobné občerstvení a především pořádná pohoda. My už trénujeme, tak nepodceňte přípravu! (Ne nebojte, necháme vás vyhrát ;-))

Stánek MarketUP

Na stánku MarketUP jsme rozdávali brožury o naší agentuře, ale také bonbóny, úsměv a dva vouchery do Brasileira. Zdroj: Digijobs.cz

Kdo by neměl na Digijobs chybět?

Digijobs je určen především těm, kdo mají zájem o práci v online marketingu. Ať už se jedná o studenty, absolventy nebo zkušené marketéry. Pracovních příležitostí nabídne víc než dost. Mohou se na něj však vypravit i lidé z marketingu, kteří práci momentálně nehledají. Ti budou mít možnost potkat se s dalšími odborníky z oboru a příjemně si popovídat třeba u kávy.

Více si o veletrhu Digijobs můžete přečíst na blogu pořadatele Jindřicha Fáborského.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017