Blog

Eva Řeháková 10. 11. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšiřuje o další specialisty na SEO a PPC

Michal Novák a Dušan Smoljak

MarketUP nabírá do týmu další odborníky. Jedná se o dva nové specialisty, Michal Novák je zkušeným odborníkem v oblasti SEO a inbound marketingu, Dušan Smojlak se zaměřuje na správu PPC kampaní a internetový marketing.

Michal Novák začal pracovat pro MarketUP na pozici UX and SEO Specialist. V oblasti marketingu působí již od roku 2008. Ve své práci se zaměřuje na konzultace tvorby obsahu webu a na návrhy webových stránek dle cílů klienta. Zkušenosti získal při práci na desítkách projektů a teoretické poznatky načerpal na řadě konferencí a seminářů u nás a v zahraničí. Teď je hojně využívá při práci pro MarketUP. 

Dušan Smoljak pracuje v MarketUP od září 2014. Náplní jeho práce je převážně tvorba a optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích, obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovaným specialistou Google Adwords. Dušan se nadchnul pro online marketing už během studií na vysoké škole, proto také svou diplomovou práci zaměřil na sociální média. Získal zkušenosti jako produktový specialista u společnosti Mall.cz a jako Internet marketing assistant ve společnosti Online Capital.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019