Blog

Eva Řeháková 10. 11. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšiřuje o další specialisty na SEO a PPC

Michal Novák a Dušan Smoljak

MarketUP nabírá do týmu další odborníky. Jedná se o dva nové specialisty, Michal Novák je zkušeným odborníkem v oblasti SEO a inbound marketingu, Dušan Smojlak se zaměřuje na správu PPC kampaní a internetový marketing.

Michal Novák začal pracovat pro MarketUP na pozici UX and SEO Specialist. V oblasti marketingu působí již od roku 2008. Ve své práci se zaměřuje na konzultace tvorby obsahu webu a na návrhy webových stránek dle cílů klienta. Zkušenosti získal při práci na desítkách projektů a teoretické poznatky načerpal na řadě konferencí a seminářů u nás a v zahraničí. Teď je hojně využívá při práci pro MarketUP. 

Dušan Smoljak pracuje v MarketUP od září 2014. Náplní jeho práce je převážně tvorba a optimalizace PPC kampaní ve vyhledávačích, obsahových sítích a na sociálních sítích. Je certifikovaným specialistou Google Adwords. Dušan se nadchnul pro online marketing už během studií na vysoké škole, proto také svou diplomovou práci zaměřil na sociální média. Získal zkušenosti jako produktový specialista u společnosti Mall.cz a jako Internet marketing assistant ve společnosti Online Capital.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019