Blog

Martin Peška 15. 8. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšířil o specialistu online marketingu Aleše Kýra

Aleš Kýr

Aleš Kýr se stal členem týmu MarketUP v červenci 2014 a jeho pracovní náplní je zejména správa výkonnostních kampaní v AdWords či Sklik a tvorba webových stránek na platformě Wordpress.

Angažuje se také do kódování v HTML a CSS.

Své univerzální znalosti v oboru online marketingu sbíral již během studií na střední škole, po jejímž dokončení založil vlastní internetový obchod. Poté nastoupil na pozici Online Marketing Specialist do skupiny WPB Group, kde zodpovídal za online marketingové aktivity partnerských společností v rámci holdingu WPB. 

Ve volných chvílích rád přemýšlí nad novými internetovými projekty, přečte si dobrou knihu, tráví čas s přáteli, věnuje se sportu, nebo studuje nepoznané. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017