Blog

Martin Peška 15. 8. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozšířil o specialistu online marketingu Aleše Kýra

Aleš Kýr

Aleš Kýr se stal členem týmu MarketUP v červenci 2014 a jeho pracovní náplní je zejména správa výkonnostních kampaní v AdWords či Sklik a tvorba webových stránek na platformě Wordpress.

Angažuje se také do kódování v HTML a CSS.

Své univerzální znalosti v oboru online marketingu sbíral již během studií na střední škole, po jejímž dokončení založil vlastní internetový obchod. Poté nastoupil na pozici Online Marketing Specialist do skupiny WPB Group, kde zodpovídal za online marketingové aktivity partnerských společností v rámci holdingu WPB. 

Ve volných chvílích rád přemýšlí nad novými internetovými projekty, přečte si dobrou knihu, tráví čas s přáteli, věnuje se sportu, nebo studuje nepoznané. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019