Blog

MarketUP 14. 2. 2014 Zpět

Tým MarketUP se rozrostl o nového copywritera

Tým MarketUP se rozrostl o nového copywritera

Nejnovější posilou v kolektivu MarketUP je Ondřej Moskalík, který u nás zodpovídá za přípravu a korekturu textů.

Specializuje se především na SEO copywriting – vytváří články na klientské blogy, popisy produktů a další webové texty. Při své práci klade důraz jak na klíčová slova, tak i na informační hodnotu textu.

Ondřej studoval filosofii a filmovou vědu na Univerzitě Palackého v Olomouci. V průběhu studia se začal zajímat o sociální sítě, online komunikaci a občanskou žurnalistiku. Svůj zájem o psané slovo v průběhu let potvrdil psaním několika blogů a publicistickou činností pro hudební portál NMNL.

Mezi jeho záliby patří hudba, literatura a film. Ve volném čase se věnuje také pěší turistice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017