Blog

Barbora Votavová 26. 6. 2013 Zpět

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Podle žebříčku, který už po devatenácté zveřejnilo Sdružení Czech Top 100, je podle objemu tržeb nejvýznamnější českou firmou Škoda Auto. Za loňský rok vykázala firma tržby ve výši 263 miliard korun. Na prvním místě se česká automobilka umístila již potřetí za sebou.

Druhé místo obhájila společnost ČEZ s tržbami 215 miliard korun, která je mezi firmami nejziskovější. Třetí příčku, stejně jako v loňském roce, obsadila firma RWE Transgas, která dokázala zvýšit své tržby na 181 miliard. V žebříčku se objevily také společnosti Unipetrol, Čepro nebo České dráhy. 

Tržby stovky nejvýznamnějších firem v České republice dosáhly celkem 2,53 bilionu korun, tedy pouze o necelá 3 % více než tomu bylo v předešlém roce. Výsledky ukázaly, že se česká ekonomika stále ještě neodrazila ode dna. I letos se však potvrdil stávající trend, že nejúspěšnějším společnostem v žebříčku rostou tržby mnohem rychleji než ostatním podnikům.

V žebříčku Czech Top 100 ale úplně chybí některé významné společnosti jako je E.ON, Tesco, Hyundai a další. Organizátorům totiž nedodaly potřebné podklady. "V žebříčku jsou zahrnuty pouze společnosti, které poskytly data ke zpracování. Některé firmy neposkytují data z administrativních důvodů, některé z důvodů jejich interní politiky," vysvětlil Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100.

Podívejte se na seznam dvaceti firem, které si vedly nejlépe.

 TOP 100

Na kompletní výsledky Czech Top 100 se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017