Blog

Barbora Votavová 26. 6. 2013 Zpět

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Podle žebříčku, který už po devatenácté zveřejnilo Sdružení Czech Top 100, je podle objemu tržeb nejvýznamnější českou firmou Škoda Auto. Za loňský rok vykázala firma tržby ve výši 263 miliard korun. Na prvním místě se česká automobilka umístila již potřetí za sebou.

Druhé místo obhájila společnost ČEZ s tržbami 215 miliard korun, která je mezi firmami nejziskovější. Třetí příčku, stejně jako v loňském roce, obsadila firma RWE Transgas, která dokázala zvýšit své tržby na 181 miliard. V žebříčku se objevily také společnosti Unipetrol, Čepro nebo České dráhy. 

Tržby stovky nejvýznamnějších firem v České republice dosáhly celkem 2,53 bilionu korun, tedy pouze o necelá 3 % více než tomu bylo v předešlém roce. Výsledky ukázaly, že se česká ekonomika stále ještě neodrazila ode dna. I letos se však potvrdil stávající trend, že nejúspěšnějším společnostem v žebříčku rostou tržby mnohem rychleji než ostatním podnikům.

V žebříčku Czech Top 100 ale úplně chybí některé významné společnosti jako je E.ON, Tesco, Hyundai a další. Organizátorům totiž nedodaly potřebné podklady. "V žebříčku jsou zahrnuty pouze společnosti, které poskytly data ke zpracování. Některé firmy neposkytují data z administrativních důvodů, některé z důvodů jejich interní politiky," vysvětlil Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100.

Podívejte se na seznam dvaceti firem, které si vedly nejlépe.

 TOP 100

Na kompletní výsledky Czech Top 100 se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019