Blog

Barbora Votavová 26. 6. 2013 Zpět

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Tržby největších českých firem vzrostly jen o 3 %, nejlépe si vedla Škoda Auto

Podle žebříčku, který už po devatenácté zveřejnilo Sdružení Czech Top 100, je podle objemu tržeb nejvýznamnější českou firmou Škoda Auto. Za loňský rok vykázala firma tržby ve výši 263 miliard korun. Na prvním místě se česká automobilka umístila již potřetí za sebou.

Druhé místo obhájila společnost ČEZ s tržbami 215 miliard korun, která je mezi firmami nejziskovější. Třetí příčku, stejně jako v loňském roce, obsadila firma RWE Transgas, která dokázala zvýšit své tržby na 181 miliard. V žebříčku se objevily také společnosti Unipetrol, Čepro nebo České dráhy. 

Tržby stovky nejvýznamnějších firem v České republice dosáhly celkem 2,53 bilionu korun, tedy pouze o necelá 3 % více než tomu bylo v předešlém roce. Výsledky ukázaly, že se česká ekonomika stále ještě neodrazila ode dna. I letos se však potvrdil stávající trend, že nejúspěšnějším společnostem v žebříčku rostou tržby mnohem rychleji než ostatním podnikům.

V žebříčku Czech Top 100 ale úplně chybí některé významné společnosti jako je E.ON, Tesco, Hyundai a další. Organizátorům totiž nedodaly potřebné podklady. "V žebříčku jsou zahrnuty pouze společnosti, které poskytly data ke zpracování. Některé firmy neposkytují data z administrativních důvodů, některé z důvodů jejich interní politiky," vysvětlil Tomáš David, tajemník sdružení Czech Top 100.

Podívejte se na seznam dvaceti firem, které si vedly nejlépe.

 TOP 100

Na kompletní výsledky Czech Top 100 se můžete podívat ZDE.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018