Blog

Eva Řeháková 23. 10. 2014 Zpět

Třicet e-shopů v Česku tvoří polovinu obratu z celkového online prodeje

Nákupy na internetu

V Česku máme přes 37 tisíc e-shopů. To je skoro stejně, jako v nesrovnatelně větší Velké Británii. Zajímavé je, že první třicítka z nich zajišťuje podle Asociace pro elektronickou komerci více než polovinu celkového obratu zboží prodaného přes internet.

Pozice silných obchodů a malých, úzce zaměřených e-shopů v České republice stále posilují. Tisícovka internetových obchodů vytváří tři čtvrtiny celkového obratu on-line trhu. Mnohé české internetové obchody působí i v zahraničí, například největší e-shop Alza.cz bude nově prodávat v celé Evropské unii.

Spokojenost zákazníků s e-shopy se meziročně zvyšuje. Průměrné hodnocení služeb online obchodů s certifikátem Ověřeno zákazníky je nyní 96,6 %. V českých e-shopech nakupují především zákazníci ve věku od 25 do 34 let, v této skupině provede 68 % lidí minimálně jeden nákup měsíčně.

Stoupají také tržby e-shopů, loni Češi utratili na internetu 70 miliard korun.

Zdroj: www.ihned.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018