Blog

Eva Řeháková 23. 10. 2014 Zpět

Třicet e-shopů v Česku tvoří polovinu obratu z celkového online prodeje

Nákupy na internetu

V Česku máme přes 37 tisíc e-shopů. To je skoro stejně, jako v nesrovnatelně větší Velké Británii. Zajímavé je, že první třicítka z nich zajišťuje podle Asociace pro elektronickou komerci více než polovinu celkového obratu zboží prodaného přes internet.

Pozice silných obchodů a malých, úzce zaměřených e-shopů v České republice stále posilují. Tisícovka internetových obchodů vytváří tři čtvrtiny celkového obratu on-line trhu. Mnohé české internetové obchody působí i v zahraničí, například největší e-shop Alza.cz bude nově prodávat v celé Evropské unii.

Spokojenost zákazníků s e-shopy se meziročně zvyšuje. Průměrné hodnocení služeb online obchodů s certifikátem Ověřeno zákazníky je nyní 96,6 %. V českých e-shopech nakupují především zákazníci ve věku od 25 do 34 let, v této skupině provede 68 % lidí minimálně jeden nákup měsíčně.

Stoupají také tržby e-shopů, loni Češi utratili na internetu 70 miliard korun.

Zdroj: www.ihned.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017