Blog

Eva Řeháková 23. 10. 2014 Zpět

Třicet e-shopů v Česku tvoří polovinu obratu z celkového online prodeje

Nákupy na internetu

V Česku máme přes 37 tisíc e-shopů. To je skoro stejně, jako v nesrovnatelně větší Velké Británii. Zajímavé je, že první třicítka z nich zajišťuje podle Asociace pro elektronickou komerci více než polovinu celkového obratu zboží prodaného přes internet.

Pozice silných obchodů a malých, úzce zaměřených e-shopů v České republice stále posilují. Tisícovka internetových obchodů vytváří tři čtvrtiny celkového obratu on-line trhu. Mnohé české internetové obchody působí i v zahraničí, například největší e-shop Alza.cz bude nově prodávat v celé Evropské unii.

Spokojenost zákazníků s e-shopy se meziročně zvyšuje. Průměrné hodnocení služeb online obchodů s certifikátem Ověřeno zákazníky je nyní 96,6 %. V českých e-shopech nakupují především zákazníci ve věku od 25 do 34 let, v této skupině provede 68 % lidí minimálně jeden nákup měsíčně.

Stoupají také tržby e-shopů, loni Češi utratili na internetu 70 miliard korun.

Zdroj: www.ihned.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017