Blog

Eva Řeháková 23. 10. 2014 Zpět

Třicet e-shopů v Česku tvoří polovinu obratu z celkového online prodeje

Nákupy na internetu

V Česku máme přes 37 tisíc e-shopů. To je skoro stejně, jako v nesrovnatelně větší Velké Británii. Zajímavé je, že první třicítka z nich zajišťuje podle Asociace pro elektronickou komerci více než polovinu celkového obratu zboží prodaného přes internet.

Pozice silných obchodů a malých, úzce zaměřených e-shopů v České republice stále posilují. Tisícovka internetových obchodů vytváří tři čtvrtiny celkového obratu on-line trhu. Mnohé české internetové obchody působí i v zahraničí, například největší e-shop Alza.cz bude nově prodávat v celé Evropské unii.

Spokojenost zákazníků s e-shopy se meziročně zvyšuje. Průměrné hodnocení služeb online obchodů s certifikátem Ověřeno zákazníky je nyní 96,6 %. V českých e-shopech nakupují především zákazníci ve věku od 25 do 34 let, v této skupině provede 68 % lidí minimálně jeden nákup měsíčně.

Stoupají také tržby e-shopů, loni Češi utratili na internetu 70 miliard korun.

Zdroj: www.ihned.cz

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019