Blog

Matouš Ledvina 11. 10. 2013 Zpět

Tři ověřené praktiky pro správu YouTube kanálu

Tři ověřené praktiky pro správu YouTube kanálu

Abyste se skutečně prosadili ve vašem oboru, je aktivní tvorba video obsahu nezbytnou součástí vašich marketingových aktivit. Pokud chcete s videi uspět, dodržujte tři základní rady, které popsal Robert Sandie, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti VidIQ.

Spravujte YouTube jako Facebook

Kromě poutavého obsahu je potřeba i pravidelnost, kdy budete videa zveřejňovat. Velice důležité je, v kterou denní dobu vykazují videa největší provoz a nejvíce zhlédnutí. Průzkum lze provést manuálně nebo za pomoci analytického nástroje (například právě VidIQ).  Rychle se zvyšující počet zhlédnutí hodnotí YouTube algoritmus velice pozitivně a dává videu velký potenciál k úspěchu.

Tagy a video SEO

Nejlepším nástrojem je vyhledávání a zobrazení přes související videa. Při dodržení správných SEO zásad se vaše video s dobrým počátečním hodnocením bude zobrazovat u souvisejících dotazů a podobně zaměřených videí. Podle VidIQ je ideální počet použitých tagů 14 až 18. Při vytváření tagů je dobré dodržet pořadí důležitosti. Specifické výrazy uvádějte jako první a poté postupně přidávejte obecnější.

vidIQ

58 % všech zhlédnutí je uskutečněno přes vyhledávání a související videa

vidIQ

Nejvhodnější počet tagů u videa se pohybuje kolem 15

Zapojte se do diskuze v komentářích

Komentování pomáhá především při budování vztahu s publikem.  Aktivní účast v komentářích pod videm zaručuje průměrně 4x vetší počet zhlédnutí než u videí, kde tomu tak není. Při větším počtu komentářů je potřeba reagovat alespoň na ty nejdůležitější, tedy od účtu s velkým počtem zhlédnutí a odběratelů. Ty vám pak pomohou zapojit se do další komunity a navíc zvýší šance na získání širšího publika.

vidIQ

Celé video můžete zhlédnout ZDE.



Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018