Blog

2. 9. 2018 Zpět

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Tipy jak se už teď připravit na vánoční kampaně

Chcete ještě více tipů na vánoční kampaně?
Stáhněte si naši vánoční kuchařku zdarma

Být klíčovým partnerem Googlu má své velké výhody, obzvlášť pokud jde o přístup k informacím. Na konci srpna jsme navštívili každoroční Xmas workshop s cennými tipy, které se týkají plánování vánočních kampaní. Pokud i vy chcete letos zabodovat a ještě více podpořit obrat v Q4, projděte si checklist níže a ujistěte se, že je vše na svém místě. 

Jaké je vyhledávací a nákupní chování během vánočního období?

  • Zákazníci už nehledají dárky na poslední chvíli, ale průběžně během roku. Vyhledávání nekulminuje těsně před Štědrým dnem, ale je rovnoměrně rozprostřeno během podzimu. Proto se vyplatí kampaně spustit dříve než v půlce prosince.
  • Velkou popularitu si získal tzv. Black Friday, největší slevová akce v listopadu. Uživatelé v tomto období nehledají konkrétní značky, ale soustředí se spíše na produkty. Nejoblíbenějšími kategoriemi jsou elektronika, mobilní telefony, oblečení atd. Zhruba dva dny před Black Friday zákazníci přesně vědí, co si chtějí koupit, a čekají jen na spuštění slev.
  • Nepodceňujte kategorii „aftersales“, protože nakupovat zboží během lednových slev je stále populárnější v Česku i na Slovensku.
  • Mobile first, tak přemýšlí dnešní uživatelé, kteří nedají mobil z ruky. Jejich prostřednictvím si zboží vyhledává až 40 % kupců.
  • Na výběr dárku si ponecháváme více času. Až 42 % zákazníků přiznalo, že výběrem dárků loni strávili více času než předchozí rok (2016).

Jak naplánovat vánoční obchodní strategii?

1. Definujte si cíle

2. Buďte vidět

3. Buďte na prvním místě

4. Mějte vizuálně sjednocený produktový feed

5. Buďte atraktivní

6. Využijte strategii Smart shoppingu

7. Dbejte na snadný nákupní proces

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018