Blog

Firemní blog MarketUP o digitálním marketingu, online kampaních, sociálních sítích a dalších tématech.

Zajímáte se o to, jak dělat lépe a efektivněji internetový marketing nebo jak zvýšit prodej a být blíže vašim zákazníkům? Na blogu digitální agentury MarketUP se dozvíte, jak na to. Dále zde najdete aktuální informace ze světa online marketingu, reklamy, o úspěšných prodejních strategiích a nejnovějších nákupních trendech, ale také čerstvé novinky z naší firmy, o našich aktivitách, lidech a zákaznících.

Martina Žilková 26. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budování povědomí o značce? Jde to. Odpovědí je Brand Lift. A shodou okolností právě naše kampaně v nich doslova excelují. Podívejte se sami, čísla mluví za vše.

Martina Žilková 21. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavičem. Poradíme vám, jak využít strategii marketingových archetypů.

Martina Žilková 17. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech je síla. A v tomto článku se zaměříme na jejich další skupinu, která tentokrát reaguje na klíčovou potřebu lidí dosáhnout mistrovství a zanechat ve světě svou stopu.

Martina Žilková 13. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to je a jak ji lze používat v praxi? Na to se podíváme v první části čtyřdílného seriálu.

Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017