Blog

Matouš Ledvina 26. 2. 2013 Zpět

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Zbožové srovnávače a katalogy jsou dnes nedílnou součástí internetové prezentace každého e-shopu. Jejich výhody využívají tisíce webů a statisíce návštěvníků každý den, se spokojeností na obou stranách. Největší český zbožový srovnávač Zboží.cz, který pluje pod vlajkou Seznamu, však přichází s razantní změnou. Od 1. března 2013 zpoplatní doposud bezplatné služby „Zboží Základní“.

Katalog Zboží.cz momentálně poskytuje své služby ve dvou provedeních: „Zboží Základní“ a „Zboží Standard“. První režim podporuje neupřednostňované zobrazování produktů s proklikem ZDARMA zatímco druhý, který poskytuje zobrazování produktů na předních pozicích, zařazování produktů do produktových skupin a další drobné zvýhodnění a online statistiky, je zpoplatněn minimální výchozí cenou 1 Kč (bez DPH) za proklik, kterou lze pro dosažení lepších výsledků zvýšit. Od března bude však doposud bezplatná služba „Zboží základní“ zpoplatněna za jednotnou cenu 0,20 korun (bez DPH) za proklik.

Srovnávač Zboží.cz bude k 1. červenci 2013 také rušit možnost platby za prokliky fakturou. Tuto metodu platby, která je na online marketingové služby poměrně neobvyklá, zcela nahradí možnost platby přes Seznam Peněženku. Tu je nutné nabít minimální částkou 100 korun. Jedná se o převod prostředků předem a jejich čerpání v podobě kreditu, jak ho známe ze zbožového srovnávače Heuréka.cz či ostatní PPC reklamy.

Uživatelé Zboží.cz, a to převážně malé a střední e-shopy, kterým zbožové srovnávače generují až 80 % tržeb, by proto měli na změny v nejbližších dnech zareagovat a uzpůsobit se.

Více informací naleznete na stránkách Seznam Nápovědy.

Předchozí ceník služeb Zboží.cz 

Ceník platný od 1.3.2013 

Současné všeobecné obchodní podmínky Zboží.cz 

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.7.2013 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018