Blog

Matouš Ledvina 26. 2. 2013 Zpět

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Srovnávač Zboží.cz zpoplatní doposud bezplatný tarif

Zbožové srovnávače a katalogy jsou dnes nedílnou součástí internetové prezentace každého e-shopu. Jejich výhody využívají tisíce webů a statisíce návštěvníků každý den, se spokojeností na obou stranách. Největší český zbožový srovnávač Zboží.cz, který pluje pod vlajkou Seznamu, však přichází s razantní změnou. Od 1. března 2013 zpoplatní doposud bezplatné služby „Zboží Základní“.

Katalog Zboží.cz momentálně poskytuje své služby ve dvou provedeních: „Zboží Základní“ a „Zboží Standard“. První režim podporuje neupřednostňované zobrazování produktů s proklikem ZDARMA zatímco druhý, který poskytuje zobrazování produktů na předních pozicích, zařazování produktů do produktových skupin a další drobné zvýhodnění a online statistiky, je zpoplatněn minimální výchozí cenou 1 Kč (bez DPH) za proklik, kterou lze pro dosažení lepších výsledků zvýšit. Od března bude však doposud bezplatná služba „Zboží základní“ zpoplatněna za jednotnou cenu 0,20 korun (bez DPH) za proklik.

Srovnávač Zboží.cz bude k 1. červenci 2013 také rušit možnost platby za prokliky fakturou. Tuto metodu platby, která je na online marketingové služby poměrně neobvyklá, zcela nahradí možnost platby přes Seznam Peněženku. Tu je nutné nabít minimální částkou 100 korun. Jedná se o převod prostředků předem a jejich čerpání v podobě kreditu, jak ho známe ze zbožového srovnávače Heuréka.cz či ostatní PPC reklamy.

Uživatelé Zboží.cz, a to převážně malé a střední e-shopy, kterým zbožové srovnávače generují až 80 % tržeb, by proto měli na změny v nejbližších dnech zareagovat a uzpůsobit se.

Více informací naleznete na stránkách Seznam Nápovědy.

Předchozí ceník služeb Zboží.cz 

Ceník platný od 1.3.2013 

Současné všeobecné obchodní podmínky Zboží.cz 

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.7.2013 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017