Blog

MarketUP 15. 9. 2015 Zpět

Spustili jsme anglickou verzi webu MarketUP

Spustili jsme anglickou verzi webu MarketUP

Protože máme stále více klientů nejen v České republice, ale také v zahraničí, bez webu v anglickém jazyce bychom se nadále neobešli. Proto jsme spustili dlouho očekávanou anglickou verzi webu MarketUP.

AJ verze webu MarketUP kopíruje českou jen s několika drobnými změnami. Představuje naši agenturu pro klienty nejen z CEE ale z celého světa.

V hlavním menu anglického webu se nacházejí sekce Why MarketUP, What we do, Our work, About a Contacts. Návštěvníci se dozvědí veškeré důležité informace o našich službách, projektech, na nichž jsme pracovali, mohou se seznámit s jednotlivými pracovníky MarketUP a jejich zkušenostmi nebo přečíst názory spokojených klientů.

V kategorii Contacts zase najdou veškeré cesty, jak nás kontaktovat, i přehlednou mapu se sídlem společnosti.

Kontakty

Anglickou verzi webu MarketUP najdete na adrese www.marketup.eu, nebo na něj přejdete po kliknutí na anglickou vlajku v pravém horním rohu českého webu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017