Blog

Aleš Vávra 12. 5. 2014 Zpět

Spolupracujeme na dalším projektu s Českou basketbalovou federací

LOGO: Česká basketbalová federace

Po úspěšné kampani z počátku letošního roku, kdy MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show All-Star Game, pracujeme na dalším projektu pro Českou basketbalovou federaci (ČBF).

Tentokrát jsme pro ČBF navrhli multikanálovou online kampaň využívající displejovou reklamu, facebookovou komunikaci a YouTube video. Jejím cílem je komunikovat sérii basketbalových utkání Chance 3X3 2014 Tour v pěti městech České republiky. Specifikem komunikační strategie je lokální oslovení v konkrétních městech.

Kampaň má mimo jiné podpořit povědomí o stylu basketbalu pocházejícího z ulice, kdy na jen jeden koš hrají dva týmy.

Ukázka leaderboardu Chance 3x3 tour

Více o úspěšné kampani na All Star Game 2014, kterou jsme realizovali z kraje roku pro ČBF, najdete zde

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019