Blog

Aleš Vávra 12. 5. 2014 Zpět

Spolupracujeme na dalším projektu s Českou basketbalovou federací

LOGO: Česká basketbalová federace

Po úspěšné kampani z počátku letošního roku, kdy MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show All-Star Game, pracujeme na dalším projektu pro Českou basketbalovou federaci (ČBF).

Tentokrát jsme pro ČBF navrhli multikanálovou online kampaň využívající displejovou reklamu, facebookovou komunikaci a YouTube video. Jejím cílem je komunikovat sérii basketbalových utkání Chance 3X3 2014 Tour v pěti městech České republiky. Specifikem komunikační strategie je lokální oslovení v konkrétních městech.

Kampaň má mimo jiné podpořit povědomí o stylu basketbalu pocházejícího z ulice, kdy na jen jeden koš hrají dva týmy.

Ukázka leaderboardu Chance 3x3 tour

Více o úspěšné kampani na All Star Game 2014, kterou jsme realizovali z kraje roku pro ČBF, najdete zde

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017