Blog

Aleš Vávra 12. 5. 2014 Zpět

Spolupracujeme na dalším projektu s Českou basketbalovou federací

LOGO: Česká basketbalová federace

Po úspěšné kampani z počátku letošního roku, kdy MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show All-Star Game, pracujeme na dalším projektu pro Českou basketbalovou federaci (ČBF).

Tentokrát jsme pro ČBF navrhli multikanálovou online kampaň využívající displejovou reklamu, facebookovou komunikaci a YouTube video. Jejím cílem je komunikovat sérii basketbalových utkání Chance 3X3 2014 Tour v pěti městech České republiky. Specifikem komunikační strategie je lokální oslovení v konkrétních městech.

Kampaň má mimo jiné podpořit povědomí o stylu basketbalu pocházejícího z ulice, kdy na jen jeden koš hrají dva týmy.

Ukázka leaderboardu Chance 3x3 tour

Více o úspěšné kampani na All Star Game 2014, kterou jsme realizovali z kraje roku pro ČBF, najdete zde

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017