Blog

Aleš Vávra 12. 5. 2014 Zpět

Spolupracujeme na dalším projektu s Českou basketbalovou federací

LOGO: Česká basketbalová federace

Po úspěšné kampani z počátku letošního roku, kdy MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show All-Star Game, pracujeme na dalším projektu pro Českou basketbalovou federaci (ČBF).

Tentokrát jsme pro ČBF navrhli multikanálovou online kampaň využívající displejovou reklamu, facebookovou komunikaci a YouTube video. Jejím cílem je komunikovat sérii basketbalových utkání Chance 3X3 2014 Tour v pěti městech České republiky. Specifikem komunikační strategie je lokální oslovení v konkrétních městech.

Kampaň má mimo jiné podpořit povědomí o stylu basketbalu pocházejícího z ulice, kdy na jen jeden koš hrají dva týmy.

Ukázka leaderboardu Chance 3x3 tour

Více o úspěšné kampani na All Star Game 2014, kterou jsme realizovali z kraje roku pro ČBF, najdete zde

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017