Blog

Aleš Vávra 12. 5. 2014 Zpět

Spolupracujeme na dalším projektu s Českou basketbalovou federací

LOGO: Česká basketbalová federace

Po úspěšné kampani z počátku letošního roku, kdy MarketUP pomohl naplnit pardubickou ČEZ Arenu na basketbalovou show All-Star Game, pracujeme na dalším projektu pro Českou basketbalovou federaci (ČBF).

Tentokrát jsme pro ČBF navrhli multikanálovou online kampaň využívající displejovou reklamu, facebookovou komunikaci a YouTube video. Jejím cílem je komunikovat sérii basketbalových utkání Chance 3X3 2014 Tour v pěti městech České republiky. Specifikem komunikační strategie je lokální oslovení v konkrétních městech.

Kampaň má mimo jiné podpořit povědomí o stylu basketbalu pocházejícího z ulice, kdy na jen jeden koš hrají dva týmy.

Ukázka leaderboardu Chance 3x3 tour

Více o úspěšné kampani na All Star Game 2014, kterou jsme realizovali z kraje roku pro ČBF, najdete zde

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018