Blog

Eva Řeháková 6. 11. 2015 Zpět

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Spolupráce s MarketUP nás toho hodně naučila, říká Vaníčková z IDC

Vytvoření webu v rekordním čase a veleúspěšná digitální kampaň, to předcházelo konferenci IOT Forum 2015, kterou uspořádala společnost IDC. Spolupráci jedné z nejvýznamnějších analytických společností s digitální agenturou MarketUP popsala Dana Vaníčková, Conference Director z IDC.

Můžete zhodnotit kampaň, na které jste pracovali spolu s MarketUP?

Kampaň pro IOT Forum byla jednak velice dobře hodnocená kolegy z marketingu, ale především pro nás byla jako svěží vítr. Získali jsme jiný pohled na tvorbu kampaní, které jsme doposud vytvářeli pouze v rámci našeho konferenčního oddělení a jejich analytiky. Tato zkušenost byla velice pozitivní.

Co vnímáte jako největší přínos spolupráce s digitální agenturou?

Výsledek pražské konference byl skvělý. Navštívilo ji asi 280 lidí. Grafický koncept, který MarketUP připravil na web, jsme využili jako klíčový vizuál celé konference, takže vše hezky rezonovalo a ladilo. Vzájemnou spoluprací, kde IDC přineslo velmi cenný obsah a klíčové D.N.A. event managementu a MarketUP znalost online marketingu a kampaní, jsme vytvořili “univerzální” webdesign a strukturu, kterou chceme nyní použít pro naše konference v rámci regionu střední a východní Evropy.

Bylo něco, co vás v průběhu kampaně překvapilo?

Pro mě to byla obrovská zkušenost. Nikdy jsme tímto způsobem nespolupracovali s digitální agenturou, takže jsme se neustále učili. Nejvíce jsme proto ocenili právě zkušenosti na straně agentury.

Co konkrétně byste příště udělali jinak?

Celý ten produkt byl strašně živý, až do poslední chvíle jsme proto za chodu spoustu věcí měnili. Velké díky vašemu týmu, že to s námi přežil a dotáhl až do konce. Kampaň byla pro nás takovým testem. Nyní již víme, že příště se postavíme k podobným výzvám jinak. Například požadavky na web a design mohly být komplexnější, určitě bychom se vyhnuli spoustě dodělávek. Celou spolupráci hodnotím jako velice úspěšnou. Děkujeme a přeji vám, za sebe osobně, spoustu takových spokojených klientů.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017