Blog

Eva Řeháková 29. 10. 2014 Zpět

Specialisté MarketUP získali řadu nových certifikací Google

Google partner MarketUP

MarketUP chce nabízet zákazníkům služby na co nejvyšší kvalitativní úrovni a přinášet nové marketingové taktiky mezi prvními na trhu. Proto naši specialisté na sobě neustále pracují a zlepšují své dovednosti. V posledních měsících získali členové týmu MarketUP hned několik nových certifikací.

Project Manager Martin Peška získal rozšířenou certifikaci od Googlu pro vyhledávací síť AdWords. Spolu s Alešem Vávrou mají nově také certifikaci v oblasti videoinzerce pro YouTube. Ty hned uplatnili ve videokampaních pro společnosti Hamé a Franke. Oba projektoví manažeři se zúčastnili také vzdělávací konference Facebook Performance Summit 2014 pro významné business partnery Facebooku v ČR. Zde získali přehled o nejnovějších strategiích a marketingových taktikách v sociální síti Facebook.

MarketUP má již 7 certifikovaných specialistů

V nedávné době získal dvě rozšířené certifikace AdWords také Jiří Staněk, který je nyní specialistou nejen na vyhledávací síť, ale také na reklamní síť. Nový člen týmu Dušan Smoljak má rovněž certifikaci na reklamní síť. Momentálně má MarketUP již 7 certifikovaných specialistů Google na vyhledávací síť, dva na síť reklamní a dva specialisty ve videoreklamě.

MarketUP se jako certifikovaný partner Google zúčastnil konference Google Agency Day. Akci navštívili managing partneři Miroslav Král a Tomáš Ševčík. Google posiluje podporu pro nejvýznamnější partnery v ČR a díky tomu bude moci MarketUP nabídnout svým klientům ještě lepší péči.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018