Blog

Eva Řeháková 29. 10. 2014 Zpět

Specialisté MarketUP získali řadu nových certifikací Google

Google partner MarketUP

MarketUP chce nabízet zákazníkům služby na co nejvyšší kvalitativní úrovni a přinášet nové marketingové taktiky mezi prvními na trhu. Proto naši specialisté na sobě neustále pracují a zlepšují své dovednosti. V posledních měsících získali členové týmu MarketUP hned několik nových certifikací.

Project Manager Martin Peška získal rozšířenou certifikaci od Googlu pro vyhledávací síť AdWords. Spolu s Alešem Vávrou mají nově také certifikaci v oblasti videoinzerce pro YouTube. Ty hned uplatnili ve videokampaních pro společnosti Hamé a Franke. Oba projektoví manažeři se zúčastnili také vzdělávací konference Facebook Performance Summit 2014 pro významné business partnery Facebooku v ČR. Zde získali přehled o nejnovějších strategiích a marketingových taktikách v sociální síti Facebook.

MarketUP má již 7 certifikovaných specialistů

V nedávné době získal dvě rozšířené certifikace AdWords také Jiří Staněk, který je nyní specialistou nejen na vyhledávací síť, ale také na reklamní síť. Nový člen týmu Dušan Smoljak má rovněž certifikaci na reklamní síť. Momentálně má MarketUP již 7 certifikovaných specialistů Google na vyhledávací síť, dva na síť reklamní a dva specialisty ve videoreklamě.

MarketUP se jako certifikovaný partner Google zúčastnil konference Google Agency Day. Akci navštívili managing partneři Miroslav Král a Tomáš Ševčík. Google posiluje podporu pro nejvýznamnější partnery v ČR a díky tomu bude moci MarketUP nabídnout svým klientům ještě lepší péči.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017