Blog

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ prošla kompletním redesignem feedu příspěvků. Vzhled se nově stává konzistentním na všech zařízeních a přizpůsobuje se velikosti obrazovky konkrétního přístroje. Uživatel si zároveň může sám zvolit, jestli chce vidět příspěvky v jednom sloupci, ve dvou nebo dokonce ve třech sloupcích, a to opět v závislosti na velikosti obrazovky daného zařízení.

Více místa dostala opět média. V první řadě fotografie, které mají ve feedu stále více prostoru. Google+ již delší dobu, na rozdíl od Facebooku, podporuje zobrazovaní obrázků ve formátu GIF. Společnost Google postupně vychází vstříc komunitě, která pracuje právě s fotografiemi a Facebook jí v tomto ohledu nevyhovuje. Google nově přidal i filtry, které lze aplikovat na nahrané fotografie. Uživatelé jistě ocení i možnost vytořit panorama podle vzoru Google Street View.

Změny doznaly i uživatelské profily a stránky. Změnila se především velikost cover fotografie, která teď vyplňuje celou plochu. Jak to vypadá v praxi, se můžete podívat třeba na našem Google+ profilu

Další novinkou jsou tzv. „related hashtags“, které k příspěvkům přidávají relevantní tagy, pomocí kterých si budete moci zobrazit relevantní obsah k danému příspěvku. 

Jednou z nejpoužívanějších funkcí Google+ jsou tzv. Hangouts. Ty se nově oddělují z Google+ a stávají se samostatnou platformou napříč službami Googlu, s vlastní aplikací pro mobilní telefony nebo prohlížeč Google Chrome. Hangouts nově také nahrazují některé již fungující služby, jakou byla například služba Google Talk.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017