Blog

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ se pyšní novým vzhledem

Sociální síť Google+ prošla kompletním redesignem feedu příspěvků. Vzhled se nově stává konzistentním na všech zařízeních a přizpůsobuje se velikosti obrazovky konkrétního přístroje. Uživatel si zároveň může sám zvolit, jestli chce vidět příspěvky v jednom sloupci, ve dvou nebo dokonce ve třech sloupcích, a to opět v závislosti na velikosti obrazovky daného zařízení.

Více místa dostala opět média. V první řadě fotografie, které mají ve feedu stále více prostoru. Google+ již delší dobu, na rozdíl od Facebooku, podporuje zobrazovaní obrázků ve formátu GIF. Společnost Google postupně vychází vstříc komunitě, která pracuje právě s fotografiemi a Facebook jí v tomto ohledu nevyhovuje. Google nově přidal i filtry, které lze aplikovat na nahrané fotografie. Uživatelé jistě ocení i možnost vytořit panorama podle vzoru Google Street View.

Změny doznaly i uživatelské profily a stránky. Změnila se především velikost cover fotografie, která teď vyplňuje celou plochu. Jak to vypadá v praxi, se můžete podívat třeba na našem Google+ profilu

Další novinkou jsou tzv. „related hashtags“, které k příspěvkům přidávají relevantní tagy, pomocí kterých si budete moci zobrazit relevantní obsah k danému příspěvku. 

Jednou z nejpoužívanějších funkcí Google+ jsou tzv. Hangouts. Ty se nově oddělují z Google+ a stávají se samostatnou platformou napříč službami Googlu, s vlastní aplikací pro mobilní telefony nebo prohlížeč Google Chrome. Hangouts nově také nahrazují některé již fungující služby, jakou byla například služba Google Talk.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018