Blog

Matouš Ledvina 19. 8. 2014 Zpět

Sklik zrušil všechny malé formáty. Přidal naopak několik velkoplošných

FOTO: Sklik - nové formáty

Na začátku tohoto léta Seznam.cz oznámil, že ze své nabídky 24 reklamních formátů v systému Sklik některé méně využívané formáty odstraní. Od 1. srpna tak již není možné nové vytváření všech malých reklam. Naopak přibylo několik větších formátů. Právě díky větší velikosti se od nich očekávaná vyšší zaujetí očí uživatelů.

Zrušené formáty reklam, které však byly do systému vloženy dříve, se ale mají dále zobrazovat. Podle Skliku by tento stav měl trvat do doby, dokud budou na webech zapojených do českého PPC systému nasazeny kódy pro jejich zobrazování. Seznam.cz spoléhá na úbytek těchto ploch přirozenou cestou, tedy na to, že provozovatelé webů tyto reklamní plochy postupně nahradí novými.

Mezi zrušené formáty, které již nyní Sklik nepřijme, především menší inzeráty. Jedná se o rozměry 120x240, 120x600, 125x125, 200x300, 200x400, 234x80, 300x50, 300x200, 400x250, 400x280, 468x80, 468x250, 728x100, 950x90 a 950x100 pixelů.

Původní zachované formáty naopak doplnily čtyři nové. Konečný počet nabízených velikostí reklamních ploch se tedy ustálil na počtu třináct. Jsou jimi svislé formáty o rozměrech 160×600, 300×600 (nový), kostky 250×250, 300×300 a vodorovné formáty o velikostech 300×250, 320×100 (nový), 336×280, 468×60, 468×282, 600×190, 728×90, 930×180 (nový) a 970×310 (nový).

Všechny reklamní formáty v reálných proporcích si můžete zobrazit kliknutím na obrázek níže. 

Reklamní formáty v PPC systému Sklik

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018