Blog

Matouš Ledvina 19. 8. 2014 Zpět

Sklik zrušil všechny malé formáty. Přidal naopak několik velkoplošných

FOTO: Sklik - nové formáty

Na začátku tohoto léta Seznam.cz oznámil, že ze své nabídky 24 reklamních formátů v systému Sklik některé méně využívané formáty odstraní. Od 1. srpna tak již není možné nové vytváření všech malých reklam. Naopak přibylo několik větších formátů. Právě díky větší velikosti se od nich očekávaná vyšší zaujetí očí uživatelů.

Zrušené formáty reklam, které však byly do systému vloženy dříve, se ale mají dále zobrazovat. Podle Skliku by tento stav měl trvat do doby, dokud budou na webech zapojených do českého PPC systému nasazeny kódy pro jejich zobrazování. Seznam.cz spoléhá na úbytek těchto ploch přirozenou cestou, tedy na to, že provozovatelé webů tyto reklamní plochy postupně nahradí novými.

Mezi zrušené formáty, které již nyní Sklik nepřijme, především menší inzeráty. Jedná se o rozměry 120x240, 120x600, 125x125, 200x300, 200x400, 234x80, 300x50, 300x200, 400x250, 400x280, 468x80, 468x250, 728x100, 950x90 a 950x100 pixelů.

Původní zachované formáty naopak doplnily čtyři nové. Konečný počet nabízených velikostí reklamních ploch se tedy ustálil na počtu třináct. Jsou jimi svislé formáty o rozměrech 160×600, 300×600 (nový), kostky 250×250, 300×300 a vodorovné formáty o velikostech 300×250, 320×100 (nový), 336×280, 468×60, 468×282, 600×190, 728×90, 930×180 (nový) a 970×310 (nový).

Všechny reklamní formáty v reálných proporcích si můžete zobrazit kliknutím na obrázek níže. 

Reklamní formáty v PPC systému Sklik

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017