Blog

Eva Řeháková 29. 6. 2015 Zpět

Sjeli jsme Sázavu. Z Čerčan až do Pikovic

Sjeli jsme Sázavu. Z Čerčan až do Pikovic

Na výletech s MarketUP se snažíme vždycky alespoň trochu sportovat. Minulý víkend jsme se proto vydali na vodu. Sázavu jsme sjeli z Čerčan až do Pikovic a i přes přenášení lodí jsme si teambuilding opravdu užili.

V pátek v 7:45 byl sraz u Potrefené Husy na hlaváku. Pro některé náročné vstávání všichni zvládli a dorazili téměř včas. Elephant náš odvezl na místo, odkud jsme razili.

Na vodě

První den jsme urazili asi 14 km, voda moc netekla, takže nám to připadalo trochu jako v posilovně. Velké problémy měli především nejtěžší kolegové, kteří společně vezli asi 200 kg živé váhy.

Kolegové na vodě

K večeru jsme úspěšně dojeli na místo, kde na nás čekala grilovaná večeře a posezení. Do nočních hodin jsme utužovali kolektiv u skvělého jídla a pití, rovněž bez újmy na zdraví.

Večeře

Další den nás čekal zajímavější úsek cesty, který vedl nádherným kaňonem. Bohužel vody bylo pomálu, proto jsme občas přenášeli. Ne vždy fungovala synchronizace mezi háčky a kormidelníky, proto se jedna dvojice dokonce cvakla.

Na vodě

Do cíle jsme dorazili vyčerpaní, ale spokojení. :-)

Více fotografií můžete vidět na našem Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019