Blog

Eva Řeháková 29. 6. 2015 Zpět

Sjeli jsme Sázavu. Z Čerčan až do Pikovic

Sjeli jsme Sázavu. Z Čerčan až do Pikovic

Na výletech s MarketUP se snažíme vždycky alespoň trochu sportovat. Minulý víkend jsme se proto vydali na vodu. Sázavu jsme sjeli z Čerčan až do Pikovic a i přes přenášení lodí jsme si teambuilding opravdu užili.

V pátek v 7:45 byl sraz u Potrefené Husy na hlaváku. Pro některé náročné vstávání všichni zvládli a dorazili téměř včas. Elephant náš odvezl na místo, odkud jsme razili.

Na vodě

První den jsme urazili asi 14 km, voda moc netekla, takže nám to připadalo trochu jako v posilovně. Velké problémy měli především nejtěžší kolegové, kteří společně vezli asi 200 kg živé váhy.

Kolegové na vodě

K večeru jsme úspěšně dojeli na místo, kde na nás čekala grilovaná večeře a posezení. Do nočních hodin jsme utužovali kolektiv u skvělého jídla a pití, rovněž bez újmy na zdraví.

Večeře

Další den nás čekal zajímavější úsek cesty, který vedl nádherným kaňonem. Bohužel vody bylo pomálu, proto jsme občas přenášeli. Ne vždy fungovala synchronizace mezi háčky a kormidelníky, proto se jedna dvojice dokonce cvakla.

Na vodě

Do cíle jsme dorazili vyčerpaní, ale spokojení. :-)

Více fotografií můžete vidět na našem Facebooku.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017