Blog

Martina Žilková 12. 7. 2017 Zpět

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation! Nejen že naše videa sklízí úspěch u klientů i jejich zákazníků, jak ostatně prokazují naše výsledky Brand Liftu, ale dopad našich video kampaní navíc oceňuje i Google. Do dalšího kola prestižní soutěže postupujeme jako jediní z České a Slovenské republiky v rámci všech kategorií. O vítězství se utkáme s šesti dalšími agenturami z celého regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Aby reklama zabodovala u cílové skupiny, musí vyprávět příběh a vyvolat emoci, o čemž jsme psali i v rozhovoru s naší novou kreativní ředitelkou. A právě video je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak tohoto cíle dosáhnout.

Nedávno jsme provedli porovnání výsledků našich kampaní v rámci výzkumu Brand Lift, který měří dopad video kampaní na spotřebitele. Ukázalo se, že naše výsledky jsou v porovnání s průměrem na českém a globálním trhu výrazně lepší.

Proto jsme se rozhodli utkat se o letošní titul Video Innovation Award. A slavíme první úspěch! Předčili jsme totiž všechny české a desítky zahraničních agentur. O ceny Premier Partner Awards se ucházelo na 2000 partnerů Googlu.

O našem úspěchu napsali v Marketing&Media

Náš úspěch oslovil také Média. O našem postupu do evropského kola napsal například magazín Marketing&Media hned na první stránce.

V září v Dublinu

O vítězství v rámci regionu EMEA se utkáme v září v evropské centrále Google v Dublinu s agenturami z Velké Británie, Nizozemí, Polska, Řecka a Itálie. Budeme mít šanci postoupit do globálního kola, které se koná na Google Partner Summitu v New Yorku na konci září. Držte nám palce!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP se stal jedním z 28 hrdinů digitální doby

Zvědavost. Odvaha. Touha po vzdělání. Rozhodnost. Podnikavost. To je jen hrstka vlastností, které spojují představitele úspěšných digitál…

13. 12. 2019

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019