Blog

Martina Žilková 12. 7. 2017 Zpět

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation! Nejen že naše videa sklízí úspěch u klientů i jejich zákazníků, jak ostatně prokazují naše výsledky Brand Liftu, ale dopad našich video kampaní navíc oceňuje i Google. Do dalšího kola prestižní soutěže postupujeme jako jediní z České a Slovenské republiky v rámci všech kategorií. O vítězství se utkáme s šesti dalšími agenturami z celého regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Aby reklama zabodovala u cílové skupiny, musí vyprávět příběh a vyvolat emoci, o čemž jsme psali i v rozhovoru s naší novou kreativní ředitelkou. A právě video je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak tohoto cíle dosáhnout.

Nedávno jsme provedli porovnání výsledků našich kampaní v rámci výzkumu Brand Lift, který měří dopad video kampaní na spotřebitele. Ukázalo se, že naše výsledky jsou v porovnání s průměrem na českém a globálním trhu výrazně lepší.

Proto jsme se rozhodli utkat se o letošní titul Video Innovation Award. A slavíme první úspěch! Předčili jsme totiž všechny české a desítky zahraničních agentur. O ceny Premier Partner Awards se ucházelo na 2000 partnerů Googlu.

O našem úspěchu napsali v Marketing&Media

Náš úspěch oslovil také Média. O našem postupu do evropského kola napsal například magazín Marketing&Media hned na první stránce.

V září v Dublinu

O vítězství v rámci regionu EMEA se utkáme v září v evropské centrále Google v Dublinu s agenturami z Velké Británie, Nizozemí, Polska, Řecka a Itálie. Budeme mít šanci postoupit do globálního kola, které se koná na Google Partner Summitu v New Yorku na konci září. Držte nám palce!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018