Blog

Martina Žilková 12. 7. 2017 Zpět

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation! Nejen že naše videa sklízí úspěch u klientů i jejich zákazníků, jak ostatně prokazují naše výsledky Brand Liftu, ale dopad našich video kampaní navíc oceňuje i Google. Do dalšího kola prestižní soutěže postupujeme jako jediní z České a Slovenské republiky v rámci všech kategorií. O vítězství se utkáme s šesti dalšími agenturami z celého regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).

Bojujeme o titul Video Innovation Award

Aby reklama zabodovala u cílové skupiny, musí vyprávět příběh a vyvolat emoci, o čemž jsme psali i v rozhovoru s naší novou kreativní ředitelkou. A právě video je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak tohoto cíle dosáhnout.

Nedávno jsme provedli porovnání výsledků našich kampaní v rámci výzkumu Brand Lift, který měří dopad video kampaní na spotřebitele. Ukázalo se, že naše výsledky jsou v porovnání s průměrem na českém a globálním trhu výrazně lepší.

Proto jsme se rozhodli utkat se o letošní titul Video Innovation Award. A slavíme první úspěch! Předčili jsme totiž všechny české a desítky zahraničních agentur. O ceny Premier Partner Awards se ucházelo na 2000 partnerů Googlu.

O našem úspěchu napsali v Marketing&Media

Náš úspěch oslovil také Média. O našem postupu do evropského kola napsal například magazín Marketing&Media hned na první stránce.

V září v Dublinu

O vítězství v rámci regionu EMEA se utkáme v září v evropské centrále Google v Dublinu s agenturami z Velké Británie, Nizozemí, Polska, Řecka a Itálie. Budeme mít šanci postoupit do globálního kola, které se koná na Google Partner Summitu v New Yorku na konci září. Držte nám palce!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019