Blog

Martin Peška 31. 7. 2014 Zpět

Seznam.cz testuje 7 nových variant reklam ve výsledcích vyhledávání

OBR: Testovací verze reklamy Sklik ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Reklamní systém Sklik spustil test 7 variant zobrazení inzerátu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Podle čerstvých informací se každý z testů v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajících na Seznam.cz.

K internímu vyhodnocení testu má dojít už za dva týdny. Od 15. srpna by měl tedy postupně tým Skliku vyřazovat méně úspěšné varianty reklam. Úspěšnější podoby budou naopak zobrazovány většímu počtu uživatelů a dále testovány.

Jednu z testovaných variant můžete vidět výše a porovnat ji nejen s přiloženou původní verzí reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz, ale také podobnost v podbarvení nápisu „Reklama“ s aktuální podobou zobrazovaných inzerátů ve výsledcích hledání na Googlu. 

OBR: Původní varianta zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Ukázka původní varianty zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

OBR: Ukázka stávající podoby reklam ve vyhledávání na Googlu

Ukázka aktuálního zobrazování reklamy ve vyhledávání na Googlu

Nejedná se přitom o jediné testování českého reklamního PPC systému. Od 8. července 2014 umožňuje Sklik zobrazování tzv. Odkazů v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019