Blog

Miroslav Král 30. 7. 2013 Zpět

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více, který se uskutečnil na konci června 2013, získal vysoké hodnocení od všech účastníků.

Marketingoví manažeři, jednatelé a ředitelé firem, kteří se našeho semináře zúčastnili, ocenili jeho přínos pro svůj byznys. 100 % z nich by jej doporučilo svým kolegům a všem marketérům.  

Zde jsou konkrétní zkušenosti účastníků a jejich hodnocení:  "Nejvíce se mi líbili praktické příklady z praxe", "Oceňuji konkrétní návrhy možných řešení", "Velmi profesionální, srozumitelné i pro normální markeťáky", "Interaktivní způsob vedení semináře a umožnění dotazů během výkladu". 

Další seminář se koná 18. září 2013 a pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti online marketingu a prodeje a zvýšit vaši obchodní výkonnost, neváhejte a dejte nám vědět! 

ZDE se můžete podívat, jak bude příští seminář probíhat a co se na něm naučíte.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017