Blog

Miroslav Král 30. 7. 2013 Zpět

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více, který se uskutečnil na konci června 2013, získal vysoké hodnocení od všech účastníků.

Marketingoví manažeři, jednatelé a ředitelé firem, kteří se našeho semináře zúčastnili, ocenili jeho přínos pro svůj byznys. 100 % z nich by jej doporučilo svým kolegům a všem marketérům.  

Zde jsou konkrétní zkušenosti účastníků a jejich hodnocení:  "Nejvíce se mi líbili praktické příklady z praxe", "Oceňuji konkrétní návrhy možných řešení", "Velmi profesionální, srozumitelné i pro normální markeťáky", "Interaktivní způsob vedení semináře a umožnění dotazů během výkladu". 

Další seminář se koná 18. září 2013 a pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti online marketingu a prodeje a zvýšit vaši obchodní výkonnost, neváhejte a dejte nám vědět! 

ZDE se můžete podívat, jak bude příští seminář probíhat a co se na něm naučíte.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017