Blog

Miroslav Král 30. 7. 2013 Zpět

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více, který se uskutečnil na konci června 2013, získal vysoké hodnocení od všech účastníků.

Marketingoví manažeři, jednatelé a ředitelé firem, kteří se našeho semináře zúčastnili, ocenili jeho přínos pro svůj byznys. 100 % z nich by jej doporučilo svým kolegům a všem marketérům.  

Zde jsou konkrétní zkušenosti účastníků a jejich hodnocení:  "Nejvíce se mi líbili praktické příklady z praxe", "Oceňuji konkrétní návrhy možných řešení", "Velmi profesionální, srozumitelné i pro normální markeťáky", "Interaktivní způsob vedení semináře a umožnění dotazů během výkladu". 

Další seminář se koná 18. září 2013 a pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti online marketingu a prodeje a zvýšit vaši obchodní výkonnost, neváhejte a dejte nám vědět! 

ZDE se můžete podívat, jak bude příští seminář probíhat a co se na něm naučíte.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017