Blog

Miroslav Král 30. 7. 2013 Zpět

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více splnil veškerá očekávání účastníků

Seminář Jak zvýšit prodej o 30 % a více, který se uskutečnil na konci června 2013, získal vysoké hodnocení od všech účastníků.

Marketingoví manažeři, jednatelé a ředitelé firem, kteří se našeho semináře zúčastnili, ocenili jeho přínos pro svůj byznys. 100 % z nich by jej doporučilo svým kolegům a všem marketérům.  

Zde jsou konkrétní zkušenosti účastníků a jejich hodnocení:  "Nejvíce se mi líbili praktické příklady z praxe", "Oceňuji konkrétní návrhy možných řešení", "Velmi profesionální, srozumitelné i pro normální markeťáky", "Interaktivní způsob vedení semináře a umožnění dotazů během výkladu". 

Další seminář se koná 18. září 2013 a pokud si chcete rozšířit své znalosti v oblasti online marketingu a prodeje a zvýšit vaši obchodní výkonnost, neváhejte a dejte nám vědět! 

ZDE se můžete podívat, jak bude příští seminář probíhat a co se na něm naučíte.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018