Blog

Eva Řeháková 25. 5. 2016 Zpět

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? My se v ní rovnou vykoupali! Vypadá to, že MarketUP zavedl novou tradici a po roce vyrazil opět na Sázavu. Stejná řeka přinesla spoustu nových zážitků.

MarketUP jede na Sázavu

Na druhý teambuilding tohoto roku (přečtěte si, jak probíhal první) jsme vyrazili vlakem. Už od rána panovala v týmu dobrá nálada.

MarketUP na vodě

Tu nám nezkazil ani mírný deštík, který nás překvapil na první zastávce. Posilnili jsme se pivem a párkem v rohlíku a vyrazili dále po proudu.

MarketUP na vodě

Pro některé to byl příjemný výlet, pro jiné boj o přežití. Oproti loňskému roku značně stoupl počet dvojic, které se na řece „cvakly“.

MarketUP na vodě

Začalo však krásně svítit sluníčko a ti, co se vykoupali, zase rychle uschli. Vychutnali jsme si skvělý oběd na zahrádce místní hospůdky.

MarketUP na vodě

Po jídle to některé kormidelníky táhlo trochu ke dnu...

MarketUP na vodě

Ale naštěstí se nikdo neutopil :-) 

MarketUP na vodě

Ještě menší odpočinek na „horké písčité pláži...“

MarketUP dorazil do cíle

A dojeli jsme šťastně do cíle!!!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Benlian Food uvádí na trh 5 produktových řad pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019

Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů

Influenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodo…

21. 6. 2019

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018…

20. 6. 2019