Blog

Eva Řeháková 25. 5. 2016 Zpět

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? My se v ní rovnou vykoupali! Vypadá to, že MarketUP zavedl novou tradici a po roce vyrazil opět na Sázavu. Stejná řeka přinesla spoustu nových zážitků.

MarketUP jede na Sázavu

Na druhý teambuilding tohoto roku (přečtěte si, jak probíhal první) jsme vyrazili vlakem. Už od rána panovala v týmu dobrá nálada.

MarketUP na vodě

Tu nám nezkazil ani mírný deštík, který nás překvapil na první zastávce. Posilnili jsme se pivem a párkem v rohlíku a vyrazili dále po proudu.

MarketUP na vodě

Pro některé to byl příjemný výlet, pro jiné boj o přežití. Oproti loňskému roku značně stoupl počet dvojic, které se na řece „cvakly“.

MarketUP na vodě

Začalo však krásně svítit sluníčko a ti, co se vykoupali, zase rychle uschli. Vychutnali jsme si skvělý oběd na zahrádce místní hospůdky.

MarketUP na vodě

Po jídle to některé kormidelníky táhlo trochu ke dnu...

MarketUP na vodě

Ale naštěstí se nikdo neutopil :-) 

MarketUP na vodě

Ještě menší odpočinek na „horké písčité pláži...“

MarketUP dorazil do cíle

A dojeli jsme šťastně do cíle!!!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017