Blog

Eva Řeháková 25. 5. 2016 Zpět

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Sázava vol. 2: Tým MarketUP opět sjíždí oblíbenou řeku

Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš? My se v ní rovnou vykoupali! Vypadá to, že MarketUP zavedl novou tradici a po roce vyrazil opět na Sázavu. Stejná řeka přinesla spoustu nových zážitků.

MarketUP jede na Sázavu

Na druhý teambuilding tohoto roku (přečtěte si, jak probíhal první) jsme vyrazili vlakem. Už od rána panovala v týmu dobrá nálada.

MarketUP na vodě

Tu nám nezkazil ani mírný deštík, který nás překvapil na první zastávce. Posilnili jsme se pivem a párkem v rohlíku a vyrazili dále po proudu.

MarketUP na vodě

Pro některé to byl příjemný výlet, pro jiné boj o přežití. Oproti loňskému roku značně stoupl počet dvojic, které se na řece „cvakly“.

MarketUP na vodě

Začalo však krásně svítit sluníčko a ti, co se vykoupali, zase rychle uschli. Vychutnali jsme si skvělý oběd na zahrádce místní hospůdky.

MarketUP na vodě

Po jídle to některé kormidelníky táhlo trochu ke dnu...

MarketUP na vodě

Ale naštěstí se nikdo neutopil :-) 

MarketUP na vodě

Ještě menší odpočinek na „horké písčité pláži...“

MarketUP dorazil do cíle

A dojeli jsme šťastně do cíle!!!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017