Blog

Jan Holeček 22. 3. 2016 Zpět

S MarketUP navázali spolupráci tři noví významní klienti

S MarketUP navázali spolupráci tři noví významní klienti

Vítáme mezi našimi klienty společnosti First Stop, GolfProfi a Trivi. Pojďme si je krátce představit.

Pneuservis First Stop s prodejními místy po celé Evropě


Možnost vytvářet multikanálovou online kampaň firmě First Stop jsme získali vítězstvím v tendru, kterého se účastnilo mnoho dalších digitálních agentur. A že jde skutečně o velkého klienta. Vlastníkem této společnosti je totiž světoznámá firma Bridgestone, která je největším výrobcem pneumatik na světě. 

Společnost First Stop má více jak 2000 prodejních a servisních míst v celé Evropě, ve kterých se vozům dostává kvalitní péče v oblasti pneuservisu a rychloservisu. V České republice má pak bezmála 55 servisních míst s vysokými standardy služeb.

Kampaň pro tuto významnou firmu je zaměřena na přezutí zimních pneumatik na letní a slevu na uskladnění zimních pneumatik v pneuhotelu First Stop.

Online propagace probíhá prostřednictvím hned několika online kanálů – kampaň ve vyhledávačích, PPC a display kampaň včetně remarketingu a programatického nákupu médií.  

Zároveň jsme pro First Stop založili firemní profil na Facebooku pro Českou republiku, kde společnosti vytváříme kompletní obsah.

Vizuály, které jsme pro First Stop vytvořili, se klientovi natolik zamlouvají, že je kromě České republiky plánuje využít i pro kampaně v dalších zemích.

Hrajete golf? Pak musíte znát GolfProfi!


GolfProfi je největší prodejce golfového vybavení v ČR. Zákaznický servis vedle eshopu poskytuje prostřednictvím dalších 3 kamenných obchodů a 18 prodejen přímo na golfových hřištích.

Pro GolfPorfi budeme realizovat kampaně ve vyhledávačích, kampaně s produktovými informacemi (PLA), zbožové srovnávače a dynamický remarketing.

GolfProfi je největší prodejce golfového vybavení v ČR s celkem 21 obchody.

Trivi a její chytré online účetnictví


Společnost Trivi je velmi zajímavý startup, který je kombinací týmu zkušených účetních a inteligentního online softwaru pro zpracování účetnictví, daní, mezd a pro vytváření potřebných dokladů. Firma nabízí také komplexní daňové poradenství, mzdovou agendu a mnoho dalších služeb.

Pro TRIVI spouštíme kompletní multikanálovou online kampaň včetně tvorby obsahu na sociálních sítích Facebook a Google+.

Zároveň jsme pro tuto společnost upravili a sestříhali videa primárně určená pro webové stránky tak, aby byla vhodná i pro YouTube kampaně. Zejména šlo o jejich zkrácení a focus na klíčové benefity produktu. Jedno z videí jsme upravili i do formátu Bumper Ads, což je 5sekundové video určené také pro YouTube.

Dohromady se jedná o 3 videa - 2 referenční se stávajícími klienty TRIVI a jedno produktové (animované), které představuje, jak TRIVI funguje.

Pro společnost Trivi jsme mimo jiné upravili a sestříhali videa určená pro web, aby byla vhodná i pro kampaně na YouTube. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

včera v 14:24

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019