Blog

Aleš Vávra 3. 7. 2014 Zpět

Reklamy v Google AdWords rozšířené o recenzi přináší lepší výsledky

Logo Google Adwords

Otestovali jsme novou funkci v Google Adwords, která pomůže reklamy ve výsledcích vyhledávání udělat větší a zlepší i jejich výkon.

Koncem roku 2013 spustil Google v síti Adwords nové rozšíření reklam (sitelinks) o recenzi. Čeští inzerenti však mohli toto rozšíření používat pouze v angličtině. Nyní je tomu jinak. Otestovali jsme novou funkci AdWords a reklamy jsou nejen větší o jeden řádek, ale jejich výkon je také znatelně lepší.

Rozšíření o recenzi doposud fungovalo jen v anglickém jazyce, což bylo vhodné pro inzerenty, kteří cílí na anglicky mluvící publikum, či do anglicky hovořících zemí. Nám ale nejvíce záleží na česky mluvících uživatelích Googlu a dnes už jim můžeme zobrazovat reklamy s recenzemi v češtině.

Na začátku je potřeba říci, že schvalování recenzí Googlem trvalo téměř měsíc a stálo nejeden telefonát na podporu inzerentů AdWords. Nebojte se i vy obrátit na telefonickou podporu, která je zdarma a je dostupná všem. Pozitivní je, že za klik na recenzi se neplatí, pokud není umístěna na stejném webu, kam cílíte celý inzerát. CTR (proklikovost) rozšíření o recenzi je krásných 16% – 18%.

Pravidla pro schválení rozšíření o recenzi jsou poměrně striktní, proto doporučujeme pečlivě si přečíst návod v nápovědě Google AdWords. Jako každé jiné rozšíření reklam i toto se nemusí zobrazovat vždy a velmi záleží na relevanci inzerátu vůči klíčovému slovu a celkové kvalitě kampaně.

Rozšíření o recenzi budeme dále sledovat a těšit se z dalších chystaných „vychytávek“ Google AdWords. Nakonec jako vždy, doporučujeme testovat různé recenze a vyhodnocovat jejich nejlepší výkon.

Ukázka rozšíření reklamy Google Adwords o recenzi

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017