Blog

Aleš Vávra 3. 7. 2014 Zpět

Reklamy v Google AdWords rozšířené o recenzi přináší lepší výsledky

Logo Google Adwords

Otestovali jsme novou funkci v Google Adwords, která pomůže reklamy ve výsledcích vyhledávání udělat větší a zlepší i jejich výkon.

Koncem roku 2013 spustil Google v síti Adwords nové rozšíření reklam (sitelinks) o recenzi. Čeští inzerenti však mohli toto rozšíření používat pouze v angličtině. Nyní je tomu jinak. Otestovali jsme novou funkci AdWords a reklamy jsou nejen větší o jeden řádek, ale jejich výkon je také znatelně lepší.

Rozšíření o recenzi doposud fungovalo jen v anglickém jazyce, což bylo vhodné pro inzerenty, kteří cílí na anglicky mluvící publikum, či do anglicky hovořících zemí. Nám ale nejvíce záleží na česky mluvících uživatelích Googlu a dnes už jim můžeme zobrazovat reklamy s recenzemi v češtině.

Na začátku je potřeba říci, že schvalování recenzí Googlem trvalo téměř měsíc a stálo nejeden telefonát na podporu inzerentů AdWords. Nebojte se i vy obrátit na telefonickou podporu, která je zdarma a je dostupná všem. Pozitivní je, že za klik na recenzi se neplatí, pokud není umístěna na stejném webu, kam cílíte celý inzerát. CTR (proklikovost) rozšíření o recenzi je krásných 16% – 18%.

Pravidla pro schválení rozšíření o recenzi jsou poměrně striktní, proto doporučujeme pečlivě si přečíst návod v nápovědě Google AdWords. Jako každé jiné rozšíření reklam i toto se nemusí zobrazovat vždy a velmi záleží na relevanci inzerátu vůči klíčovému slovu a celkové kvalitě kampaně.

Rozšíření o recenzi budeme dále sledovat a těšit se z dalších chystaných „vychytávek“ Google AdWords. Nakonec jako vždy, doporučujeme testovat různé recenze a vyhodnocovat jejich nejlepší výkon.

Ukázka rozšíření reklamy Google Adwords o recenzi

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018