Blog

Aleš Vávra 3. 7. 2014 Zpět

Reklamy v Google AdWords rozšířené o recenzi přináší lepší výsledky

Logo Google Adwords

Otestovali jsme novou funkci v Google Adwords, která pomůže reklamy ve výsledcích vyhledávání udělat větší a zlepší i jejich výkon.

Koncem roku 2013 spustil Google v síti Adwords nové rozšíření reklam (sitelinks) o recenzi. Čeští inzerenti však mohli toto rozšíření používat pouze v angličtině. Nyní je tomu jinak. Otestovali jsme novou funkci AdWords a reklamy jsou nejen větší o jeden řádek, ale jejich výkon je také znatelně lepší.

Rozšíření o recenzi doposud fungovalo jen v anglickém jazyce, což bylo vhodné pro inzerenty, kteří cílí na anglicky mluvící publikum, či do anglicky hovořících zemí. Nám ale nejvíce záleží na česky mluvících uživatelích Googlu a dnes už jim můžeme zobrazovat reklamy s recenzemi v češtině.

Na začátku je potřeba říci, že schvalování recenzí Googlem trvalo téměř měsíc a stálo nejeden telefonát na podporu inzerentů AdWords. Nebojte se i vy obrátit na telefonickou podporu, která je zdarma a je dostupná všem. Pozitivní je, že za klik na recenzi se neplatí, pokud není umístěna na stejném webu, kam cílíte celý inzerát. CTR (proklikovost) rozšíření o recenzi je krásných 16% – 18%.

Pravidla pro schválení rozšíření o recenzi jsou poměrně striktní, proto doporučujeme pečlivě si přečíst návod v nápovědě Google AdWords. Jako každé jiné rozšíření reklam i toto se nemusí zobrazovat vždy a velmi záleží na relevanci inzerátu vůči klíčovému slovu a celkové kvalitě kampaně.

Rozšíření o recenzi budeme dále sledovat a těšit se z dalších chystaných „vychytávek“ Google AdWords. Nakonec jako vždy, doporučujeme testovat různé recenze a vyhodnocovat jejich nejlepší výkon.

Ukázka rozšíření reklamy Google Adwords o recenzi

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017