Blog

Martin Peška 15. 5. 2014 Zpět

Reklamou v televizi placenou za proklik oslovíte přes půl milionu lidí

FOTO: Reklama v televizi placená za proklik?

Chtěli byste svou značku, produkty nebo služby dostat do televize, ale marketingový rozpočet vám to neumožní? Dostaňte se do ní online.

Z nedávného výzkumu společnosti Mediaresearch vyplynulo, že chytrou televizi vlastní takřka 20 % české internetové populace. To představuje zhruba 1,3 milionu uživatelů, kteří používají smart TV. Ačkoliv pouze 40 % z nich ji používá k připojení na internet, jedná se o více než půl milionu lidí, které lze oslovit prostřednictvím televizní obrazovky i jinak než klasickou televizní reklamou.

Jen 10 % z těchto přibližně 520 tisíc uživatelů si stahuje do své televize nové aplikace, ale například pro YouTube je v každé z nich již nainstalovaná. Tím získává reklama na YouTube mnohem větší význam než doposud. Cena reklamy v televizi a na YouTube je totiž nesrovnatelná.

Nezískává tím na důležitosti ale jen reklama na YouTube, ale také bannerová reklama. Jak jsme nedávno informovali v rámci našich pondělních tipů na Facebooku, reklamní systém Sklik nově zavedl možnost cílení na uživatele dle zařízení. Můžete tak oslovovat tuto movitější cílovou skupinu sdělením vytvořeným speciálně pro chytré televize a platit přitom jen za kliknutí na reklamu.

A to nejlepší na závěr. Toto nové televizně-internetové publikum i nadále poroste. Další pětina aktivních českých uživatelů internetu totiž o pořízení chytré televize uvažuje. 

Zdroj foto: Philips

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, j…

17. 12. 2018

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za s…

11. 12. 2018

14 tisíc gamerů rozhodlo, jaký sendvič Simply Fresh vyrobí

Překvapili jsme všechny fanoušky videoher! Společně se Simply Fresh, značkou sendvičů a baget, pro kterou již rok spravujeme profil na Facebo…

3. 12. 2018

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zeměděls…

28. 11. 2018

MarketUP testuje: Programatická obdoba Instastories od CPEx

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s pom…

22. 11. 2018

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018