Blog

Aleš Vávra 16. 9. 2014 Zpět

Reklama ve vyhledávání na Googlu je nově rozšířena o jeden řádek

Logo Google Adwords

Reklamní systém Google AdWords vypustil do světa nové rozšíření reklam ve vyhledávání. Rozšíření, které bylo testováno několik měsíců v beta rozhraní jen pro vybrané účty, je nyní dostupné pro všechny inzerenty.

Během prvních dní po uveřejnění došlo i ke změně původního názvu z „Rozšíření o výzvu“ na „Rozšíření o poznámku“.

Po nedávném rozšíření reklam ve výsledcích vyhledávání na Googlu o tzv. recenze i v češtině, přináší PPC systém Googlu rozšíření o poznámku, které opět znatelně zvětší velikost vašeho inzerátu (řádek navíc). Jedná se vždy o několik krátkých textů (poznámek) vždy do velikosti 25 znaků. Poznámky se pak v inzerátu zobrazí maximálně 4, podle jejich délky častěji pouze 3.

Reklamy Google rozšířené o poznámku

Jak nové rozšíření nastavit? 

Rozšíření můžete přidat na úrovni účtu, kampaně a sestavy, můžete časově plánovat a také preferovat mobilní zařízení.

V kombinaci se všemi možnými rozšířeními vám vznikne pořádně velký inzerát a hodně se odlišíte od konkurence. Na druhou stranu tak může dojít k vytvoření nepřehledného a jednolitého bloku textu, kde se důležité informace a konkurenční výhody ztrácí.

Google AdWords bude s rozšířeními určitě dále pracovat a je možné, že Poznámka nahradí nynější rozšíření o Podstránky, které v červenci spustil pod názvem Odkazy i konkurenční systém Sklik od Seznamu.

Už jste také nasadili na svůj účet toto rozšíření? Jaké s ním máte zatím výsledky, podělte se s námi o vaše zkušenosti níže v diskuzi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017