Blog

Jakub Říha 3. 1. 2019 Zpět

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Oplatky Lina v novém obalu

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umbrella brandu Sedita. Staví na hodnotách výjimečného produktu, který je určen všem úspěšným a náročným uživatelům, kteří si chtějí vychutnat sladkou odměnu za dobře odvedenou práci.

V listopadu proběhl redesign obalů této oblíbené oplatky, o kterém informoval 30s televizní spot. Naším úkolem bylo ho podpořit v online prostředí. Cílem bylo posílit povědomí o značce, zaměřili jsme se tedy na reach a frekvenci. Cílová skupina, kterou jsme si v rámci budgetu stanovili oslovit, byla přibližně 500 tisíc lidí. Sekundárním cílem byla podpora trafficu na landing page, jejíž úlohu plnila facebooková stránka www.facebook.com/LinaJeJina.



Výzva to byla nemalá – k dispozici jsme měli pouze 30s televizní spot, který nebyl ale pro potřeby onlinu vhodný. Rozhodli jsme se ho tedy přepracovat na 4x 6s bumper ads, kdy každý z nich představoval jednu z příchutí, s voice overem šitým na míru. Obdobně jako u jiné z našich úspěšných kampaní jsme se rozhodli využít ad sequencing, kdy jsme byli schopni předem nastavit, v jakém pořadí se budou videa uživatelům zobrazovat.



Původní cíl 500 tisíc zasažených uživatelů se nám povedlo překonat o 12 %, všechna 4 videa vidělo téměř 400 tisíc uživatelů. Stejně tak počet impresí byl vyšší o 30 %, čímž jsme snížili původně odhadované CPM.

Ani u této kampaně jsme nevynechali příležitost k měření brandliftu – u otázky měřící zapamatovatelnost reklamy jsme naměřili zvýšení o 85 %, u povědomí o značce o 14 %, což jsou skvělé výsledky výrazně překonávající české i světové benchmarky Google. Že se jedná o známou a oblíbenou značku nám potvrdila i kontrolní skupina, která žádné z videí nezhlédla, a přesto 50 % z ní Linu dobře znalo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Digitální strategii značky Decathlon nově zajišťuje MarketUP

Digitální agentura MarketUP rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovn…

4. 12. 2019

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019