Blog

Jakub Říha 3. 1. 2019 Zpět

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Oplatky Lina v novém obalu

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umbrella brandu Sedita. Staví na hodnotách výjimečného produktu, který je určen všem úspěšným a náročným uživatelům, kteří si chtějí vychutnat sladkou odměnu za dobře odvedenou práci.

V listopadu proběhl redesign obalů této oblíbené oplatky, o kterém informoval 30s televizní spot. Naším úkolem bylo ho podpořit v online prostředí. Cílem bylo posílit povědomí o značce, zaměřili jsme se tedy na reach a frekvenci. Cílová skupina, kterou jsme si v rámci budgetu stanovili oslovit, byla přibližně 500 tisíc lidí. Sekundárním cílem byla podpora trafficu na landing page, jejíž úlohu plnila facebooková stránka www.facebook.com/LinaJeJina.



Výzva to byla nemalá – k dispozici jsme měli pouze 30s televizní spot, který nebyl ale pro potřeby onlinu vhodný. Rozhodli jsme se ho tedy přepracovat na 4x 6s bumper ads, kdy každý z nich představoval jednu z příchutí, s voice overem šitým na míru. Obdobně jako u jiné z našich úspěšných kampaní jsme se rozhodli využít ad sequencing, kdy jsme byli schopni předem nastavit, v jakém pořadí se budou videa uživatelům zobrazovat.



Původní cíl 500 tisíc zasažených uživatelů se nám povedlo překonat o 12 %, všechna 4 videa vidělo téměř 400 tisíc uživatelů. Stejně tak počet impresí byl vyšší o 30 %, čímž jsme snížili původně odhadované CPM.

Ani u této kampaně jsme nevynechali příležitost k měření brandliftu – u otázky měřící zapamatovatelnost reklamy jsme naměřili zvýšení o 85 %, u povědomí o značce o 14 %, což jsou skvělé výsledky výrazně překonávající české i světové benchmarky Google. Že se jedná o známou a oblíbenou značku nám potvrdila i kontrolní skupina, která žádné z videí nezhlédla, a přesto 50 % z ní Linu dobře znalo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019