Blog

Jakub Říha 3. 1. 2019 Zpět

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Oplatky Lina v novém obalu

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umbrella brandu Sedita. Staví na hodnotách výjimečného produktu, který je určen všem úspěšným a náročným uživatelům, kteří si chtějí vychutnat sladkou odměnu za dobře odvedenou práci.

V listopadu proběhl redesign obalů této oblíbené oplatky, o kterém informoval 30s televizní spot. Naším úkolem bylo ho podpořit v online prostředí. Cílem bylo posílit povědomí o značce, zaměřili jsme se tedy na reach a frekvenci. Cílová skupina, kterou jsme si v rámci budgetu stanovili oslovit, byla přibližně 500 tisíc lidí. Sekundárním cílem byla podpora trafficu na landing page, jejíž úlohu plnila facebooková stránka www.facebook.com/LinaJeJina.



Výzva to byla nemalá – k dispozici jsme měli pouze 30s televizní spot, který nebyl ale pro potřeby onlinu vhodný. Rozhodli jsme se ho tedy přepracovat na 4x 6s bumper ads, kdy každý z nich představoval jednu z příchutí, s voice overem šitým na míru. Obdobně jako u jiné z našich úspěšných kampaní jsme se rozhodli využít ad sequencing, kdy jsme byli schopni předem nastavit, v jakém pořadí se budou videa uživatelům zobrazovat.



Původní cíl 500 tisíc zasažených uživatelů se nám povedlo překonat o 12 %, všechna 4 videa vidělo téměř 400 tisíc uživatelů. Stejně tak počet impresí byl vyšší o 30 %, čímž jsme snížili původně odhadované CPM.

Ani u této kampaně jsme nevynechali příležitost k měření brandliftu – u otázky měřící zapamatovatelnost reklamy jsme naměřili zvýšení o 85 %, u povědomí o značce o 14 %, což jsou skvělé výsledky výrazně překonávající české i světové benchmarky Google. Že se jedná o známou a oblíbenou značku nám potvrdila i kontrolní skupina, která žádné z videí nezhlédla, a přesto 50 % z ní Linu dobře znalo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019