Blog

Jakub Říha 3. 1. 2019 Zpět

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Oplatky Lina v novém obalu

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umbrella brandu Sedita. Staví na hodnotách výjimečného produktu, který je určen všem úspěšným a náročným uživatelům, kteří si chtějí vychutnat sladkou odměnu za dobře odvedenou práci.

V listopadu proběhl redesign obalů této oblíbené oplatky, o kterém informoval 30s televizní spot. Naším úkolem bylo ho podpořit v online prostředí. Cílem bylo posílit povědomí o značce, zaměřili jsme se tedy na reach a frekvenci. Cílová skupina, kterou jsme si v rámci budgetu stanovili oslovit, byla přibližně 500 tisíc lidí. Sekundárním cílem byla podpora trafficu na landing page, jejíž úlohu plnila facebooková stránka www.facebook.com/LinaJeJina.



Výzva to byla nemalá – k dispozici jsme měli pouze 30s televizní spot, který nebyl ale pro potřeby onlinu vhodný. Rozhodli jsme se ho tedy přepracovat na 4x 6s bumper ads, kdy každý z nich představoval jednu z příchutí, s voice overem šitým na míru. Obdobně jako u jiné z našich úspěšných kampaní jsme se rozhodli využít ad sequencing, kdy jsme byli schopni předem nastavit, v jakém pořadí se budou videa uživatelům zobrazovat.



Původní cíl 500 tisíc zasažených uživatelů se nám povedlo překonat o 12 %, všechna 4 videa vidělo téměř 400 tisíc uživatelů. Stejně tak počet impresí byl vyšší o 30 %, čímž jsme snížili původně odhadované CPM.

Ani u této kampaně jsme nevynechali příležitost k měření brandliftu – u otázky měřící zapamatovatelnost reklamy jsme naměřili zvýšení o 85 %, u povědomí o značce o 14 %, což jsou skvělé výsledky výrazně překonávající české i světové benchmarky Google. Že se jedná o známou a oblíbenou značku nám potvrdila i kontrolní skupina, která žádné z videí nezhlédla, a přesto 50 % z ní Linu dobře znalo.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019